Gå til innhold

Traff på noen unger i går.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute og surret rundt i hagen. På baksiden av huset, oppi bakkene, hørte jeg en jente som gråt noe så voldsomt. Gikk bak huset og så en liten jente som sto med noen eldre gutter (guttene kunne vært 5-6 år, jenta var kanskje 3 år). Jeg skulle akkurat til å si noe så hørte jeg den ene gutten si "det er ikke farlig, ta bare hånda mi". Jeg spurte hva som hadde skjedd. Guttene hadde også hørt jenta gråte og hadde gått opp til henne. Venninnen hennes hadde gått og hun turde ikke gå ned alene så guttene ville hjelpe henne. De leide henne så fint ned den bratte bakken mens de snakke til henne. Det var så utrolig søtt :) Da de kom ned på veien sa de at de skulle følge henne hjem.

Snille gutter!!

(ps. vi bor på landet altså og det er vanlig at ungene leker ute alene fra 3års alderen. regner med at foreldrene hennes bor i ett av husene i nærheten.)

Anonymous poster hash: a4bf7...254
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlige unger som har lært empati!

(men jeg synes nå det å la 3-åringer være uten tilsyn (om så bare fra vinduet) ikke er forsvarlig uansett hvor landlig man bor - min hadde ikke fått lov - det er jo sånne ting som gårdsdammen....)

Anonymous poster hash: 6bf9b...af0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...