Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 I møte på fvk: "Jeg tror ikke barnet (5) får så mye oppmerksomhet hjemme siden du og samboeren din har fått en ny unge ilag. Han bryr seg nok ikke like mye om xxx" Barnet bor fast hjemme hos meg og samboer og får masse oppmerksomhet. Merkelig utsagn, ettersom han og samboeren også har fått en baby sammen... Tror han er sjalu på samboer´n. Stortsett han som leverer jenta på samvær, og faren leverer i bhg på mandagen. Fikk også hets for at jeg ikke leverer henne selv, men vi er da en familie..? Anonymous poster hash: 2049b...50c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Det er ikke så merkelig utsagn og det er heller ikke uvanlig at baby får mer oppmerksomhet enn eldre søsken. Jeg tenker at du bør levere jenta selv. Det er du og far som skal hente og levere, joda det er kanskje flisespikkeri, men dersom far ikke ønsker å ha direkte kontakt med din samboer så bør han få slippe det. Levering- og hentesituasjon er også en grei situasjon for deg og far å ha dialog som vedrører barnet. Om ike annet, at barnet ser at dere kanskje smiler og sier "hei" til hverandre. Anonymous poster hash: 1ebcd...4ec
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Det er ikke så merkelig utsagn og det er heller ikke uvanlig at baby får mer oppmerksomhet enn eldre søsken. Jeg tenker at du bør levere jenta selv. Det er du og far som skal hente og levere, joda det er kanskje flisespikkeri, men dersom far ikke ønsker å ha direkte kontakt med din samboer så bør han få slippe det. Levering- og hentesituasjon er også en grei situasjon for deg og far å ha dialog som vedrører barnet. Om ike annet, at barnet ser at dere kanskje smiler og sier "hei" til hverandre. Anonymous poster hash: 1ebcd...4ec Men skjønner du ikke, han sa at samboern min ikke er glad i jentungen? Og påstår hun får minde oppmerksomhet her enn hos han, men han har da for pokker også en baby i hus? Han bor en lang kjøretur unna, og idag passet det seg sånn at det var min samboer som leverer jenta. Har en baby å se etter hjemme. Om han vil noe kan han ringe eller sende sms. Han har aldri sagt han har noe imot samboeren min, og jeg tror helt ærlig det er langt bedre enn at vi skal måtte se hverandre noe stort mye. Anonymous poster hash: 2049b...50c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Forresten bør jeg nevne at rådgiveren på familievernskontoret synes det er en god ide at det ikke er meg som nødvendigvis leverer, så slipper vi å se hverandre så mye. Vi kommer nemlig ikke overens, og det beste er jo å slippe hvis man ikke må. Anonymous poster hash: 2049b...50c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Det er ikke så merkelig utsagn og det er heller ikke uvanlig at baby får mer oppmerksomhet enn eldre søsken. Jeg tenker at du bør levere jenta selv. Det er du og far som skal hente og levere, joda det er kanskje flisespikkeri, men dersom far ikke ønsker å ha direkte kontakt med din samboer så bør han få slippe det. Levering- og hentesituasjon er også en grei situasjon for deg og far å ha dialog som vedrører barnet. Om ike annet, at barnet ser at dere kanskje smiler og sier "hei" til hverandre. Anonymous poster hash: 1ebcd...4ec Men skjønner du ikke, han sa at samboern min ikke er glad i jentungen? Og påstår hun får minde oppmerksomhet her enn hos han, men han har da for pokker også en baby i hus? Han bor en lang kjøretur unna, og idag passet det seg sånn at det var min samboer som leverer jenta. Har en baby å se etter hjemme. Om han vil noe kan han ringe eller sende sms. Han har aldri sagt han har noe imot samboeren min, og jeg tror helt ærlig det er langt bedre enn at vi skal måtte se hverandre noe stort mye. Anonymous poster hash: 2049b...50c Beklager at jeg ikke svarte på tilleggsopplysningene, men jeg er dessverre ikke klarsynt..... Anonymous poster hash: 1ebcd...4ec
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Forresten bør jeg nevne at rådgiveren på familievernskontoret synes det er en god ide at det ikke er meg som nødvendigvis leverer, så slipper vi å se hverandre så mye. Vi kommer nemlig ikke overens, og det beste er jo å slippe hvis man ikke må. Anonymous poster hash: 2049b...50c Mitt beste tips er at dere får ta dere sammen, tåle hverandre og begynne å bedre samarbeidsklimaet. Nei, dere kan faktisk ikke slippe! Dere har søren meg et barn sammen!! Anonymous poster hash: db13e...736
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Du og samboeren din bestemmer hvem av dere det passer best for at kjører henne til ham, for hvis du ammer er det ikke sikker du når frem og tilbake før neste måltid. Hvis han ikke er fornøyd med at samboern din kjører henne kan han vel hente henne hos deg selv? Anonymous poster hash: c3117...89f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Synes det er helt greit at samboeren din leverer jeg da. Min mann har levert og hentet min datter utallige ganger når hun skal på samvær, eller hjem igjen. Faktisk ringer min ex helst til min mann, og ikke til meg. Sikkert fordi han ikke sier nei, og min ex ringer stort sett kun når han vil vi skal gjøre noe som egentlig er hans ansvar. Ganske ofte med andre ord. Anonymous poster hash: 3c2dc...646
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Det er ikke så merkelig utsagn og det er heller ikke uvanlig at baby får mer oppmerksomhet enn eldre søsken. Jeg tenker at du bør levere jenta selv. Det er du og far som skal hente og levere, joda det er kanskje flisespikkeri, men dersom far ikke ønsker å ha direkte kontakt med din samboer så bør han få slippe det. Levering- og hentesituasjon er også en grei situasjon for deg og far å ha dialog som vedrører barnet. Om ike annet, at barnet ser at dere kanskje smiler og sier "hei" til hverandre. Anonymous poster hash: 1ebcd...4ec Jamfør en annen tråd her i dag: gjelder dette stemødre også? Stemor skal holde seg unna dersom mor ikke ønsker kontakt med henne? Anonymous poster hash: aaca6...e20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå