Gå til innhold

Vil dere vite kjønnet? Og i så fall fortelle andre det?


Paeonia

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har begge lyst til å vente til det lille knøttet er ute. Hva med dere andre? Og vil dere i så fall holde det hemmelig for andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alltid sagt at jeg vil vite det så fort som mulig, men samboer vil absolutt ikke vite det før ungen kommer. Så dette kan bli noen gøye uker med diskusjon :P men jeg må si at jeg heller faktisk litt mot og ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eg vil vita og vi seier det nok vidare slik som sist. Det gjer ventetida lettare syns eg, og at det er lettare å binda seg til mini inni der og ikkje berre det. Blir meir verkeleg på ein måte når ein kan planleggja namn og gjera litt innkjøp. Er litt imponert over dei som ikkje vil vita i grunn, men eg vil verkeleg vita det og syns ein fødsel er spennande nok om ikkje det skal vera endå meir spenning og usikkerhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig tenker jeg at jeg ikke vil vite det, er 5 + 0 i dag, samboer er enig. Kan hende jeg ombestemmer meg.

Men husker hvordan det var å vente i spenning da jeg fikk søsken, visste ikke hvilket kjønn med noen av de (3stk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror både jeg og samboeren min er for nysgjerrige til å ikke vite…  :fnise: Er imponert over foreldrene mine som ikke ville vite på noen av sine tre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, drømmen hadde jo vært å vente helt til fødselen, tenk bare den ekstra motivasjonen under pressriene! :fnise:  Men dessverre er både jeg og mannen ekstremt utålmodige og nysgjerrige, så her håper vi å finne ut kjønnet allerede på tidlig ultralyd i uke 12. Jaja, vet at det ikke går og bare blir gjetting, men men… Vi kommer til å fortelle om kjønnet, men som sist skal vi ikke nevne navnet til noen. Av erfaring er det best slik for da kan ingen ha meninger om navnet. Når ungen kommer og vi sier "dette er Ola" så er det ingen som kan si noe annet enn at det er et nydelig navn.

 

Husker dessverre alt for godt frekke kommentarer fra tanter og bestemødre da vi ventet på lillebroren min. Ingen av de likte navnet, og ba mamma om å skifte mening, men ut kom gutten og han ble hetende det som var planen hele tiden. Kleint for dem i ettertid. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

med min første trodde vi bare at det var en gutt, hadde 3 ul i løpet av svangerskapet( to av dem pga sykehusinnleggelse) og kunne ikke se på noen av dem om det var gutt eller jente.

Denne gangen ønsker vi begge å vite kjønn,ikke at det har så mye å si,for vi blir glade uansett om det er gutt eller jente, men vi er begge for nysgjerrige til å la være:P

 

må også si at min mor har hatt 6 svangerskap( den siste var med tvillinger) og ikke en gang har hun visst hva hun fikk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Frisk og sunn baby er så mye viktigere å få vite enn kjønnet, men jeg er nok alt for nysgjerrig til å la være å spørre ved UL😉 Jeg har en sterk følelse på at det blir gutt denne gangen, men hadde vært veldig kjekt med en liten prinsesse til også😉❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi var på tidlig ul i uke 11+5, også sier han mannen at "ja dette er 90% sikkert en gutt". Jasså... Hva om vi ville vente eller ikke vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...