Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Har akkurat sett den utrolig triste episoden hvor de minnes Finn og ekstra trist er det jo siden han i virkeligheten døde av overdose. Men får vi vite hvorfor han døde i serien? Det kom så plutselig, som om jeg hoppet over en episode. Plutselig var han død og begravelsen har vært Anonymous poster hash: 44ef4...2e4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 . Anonymous poster hash: 44ef4...2e4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Har akkurat sett den utrolig triste episoden hvor de minnes Finn og ekstra trist er det jo siden han i virkeligheten døde av overdose. Men får vi vite hvorfor han døde i serien? Det kom så plutselig, som om jeg hoppet over en episode. Plutselig var han død og begravelsen har vært Anonymous poster hash: 44ef4...2e4 Han døde jo veldig plutselig, så var vel bare sånn de løste det med serien. Kommer ikke frem akkurat hva Finn døde av, hvis jeg husker riktig. Anonymous poster hash: 0c1f3...557
Steget Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Nei, man får ikke vite det, så vidt jeg husker. Kurt sier noe som at alle lurer på hvordan han døde, men det har ikke noe å si, da det uansett er feil at et så ungt menneske dør. husker ikke helt. fryktelig trist episode det der, gråt masse.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Huff, ja. Knakk helt sammen da Rachel sang jeg Anonymous poster hash: 44ef4...2e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå