Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Amen! Da sa jeg det!! Anonymous poster hash: 56190...a9c
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Ja de gærne harre godt men jeg er helt enig. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg henger her i arbeidstida når det er lite å gjøre. hehe Anonymous poster hash: 4447d...0ff
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Alle utenom deg? Anonymous poster hash: caf54...701
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå