Gå til innhold

Gi meg din beste "kosemat" oppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt pizza, nachos og lasagne litt for mange ganger..trenger tips! :-)

Anonymous poster hash: f65e8...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helstekt indrefilet. Okse eller svin mmmm:) Brun i panna, inn med steketermometer og inn i ovnen.

Tilbehøret vi pleier å ha er ovnsbakte amadine-poteter med charlottløk og olivenolje over.

Baconsurret asparges stekt i pannen.

Hjemmelaget fløtegratinerte poteter laget på fløte, hvitløk, kokefaste poteter og ost på toppen.

Nam nam :)

Anonymous poster hash: 16c5e...201
Skrevet

Skulle stå enten fløtegratinerte poteter eller amadinepoteter :) Vi bytter litt på.

Til saus lager vi gjerne peppersaus eller rødvinssaus :)

Skrevet

ostepop og cola!

Anonymous poster hash: ca7ac...d9e

Skrevet

Bakt potet med mais, sprøstekt bacon, revet ost, rømme og kryddersmør.

Rekecoktail.

Skrevet

Helstekt indrefilet. Okse eller svin mmmm:) Brun i panna, inn med steketermometer og inn i ovnen.

Tilbehøret vi pleier å ha er ovnsbakte amadine-poteter med charlottløk og olivenolje over.

Hjemmelaget fløtegratinerte poteter laget på fløte, hvitløk, kokefaste poteter og ost på toppen.

Jeg bare mååå...... det heter amandine-poteter og sjalottløk. Evt échalotte om du er fransk.

Anonymous poster hash: ae61b...000

Skrevet

Baconsurret asparges fristet veldig nå :)

Anonymous poster hash: f87a7...13d

Skrevet

Helstekt indrefilet. Okse eller svin mmmm:) Brun i panna, inn med steketermometer og inn i ovnen.

Aah deilig! Takk. Fløtepoteter har jeg glemt ut, blir antagelig det i dag selv om jeg skal passe vekten litt hihi ;-)

Anonymous poster hash: 58a7c...589

Skrevet

ostepop og cola!

Anonymous poster hash: ca7ac...d9e

Det har jeg etter maten :-p

Anonymous poster hash: 58a7c...589

Skrevet

Når vi skal skikkelig unne oss, så lager vi indrefilet med chilipaste, en skikkelig god saus og ovnsstekte poteter med sesamfrø og havsalt. Det er kjempegodt! Har oppskriften hvis noen vil ha :) ellers synes jeg "tapas" er godt :) litt mer junk food. Pleier å ha : feta ost, spekemat, kyllingvinger, mozarella sticks, chili poppers, og litt grønt i pinner. Alt med dip :)

Skrevet

Når vi skal skikkelig unne oss, så lager vi indrefilet med chilipaste, en skikkelig god saus og ovnsstekte poteter med sesamfrø og havsalt. Det er kjempegodt! Har oppskriften hvis noen vil ha :) ellers synes jeg "tapas" er godt :) litt mer junk food. Pleier å ha : feta ost, spekemat, kyllingvinger, mozarella sticks, chili poppers, og litt grønt i pinner. Alt med dip :)

Jeg vil ha :)

Skrevet

Indonesisk kyllinggrateng.

Kutt 1 stor rød, grønn og gul paprika og en løk i biter. Jeg bruker en boks ananas og, og synes retten er bedre med ananas i.
Riv av skinnet på en grillet kylling og riv kyllingen i passelige biter.
Pisk lett 3-5 dl matfløte, ha i 1,5-2 dl mango chutney, 1-2 spiseskjeer sambal oelek, 1-2 hakkede hvitløksfedd og 1 spiseskje karri.
Hell dette over kylling, paprika, (ananas) og løk i en ildfast form.
Stekes midt i ovnen på 225grader i 30 min. Serveres med ris

Anonymous poster hash: 9b17e...874
Skrevet

Ikke middag, men.

Smør en pakke philadelphiaost (naturell) ut i en paiform. Hell over et glass med tacosaus og strø på mozarella! Varm i stekeovn til osten er smeltet! Bruk som dip til nachos! Namnam!

Anonymous poster hash: 318ef...c8b
Skrevet

Jeg vil ha :)

Og jeg!! ;)

Skrevet

Og her kommer bilde av oppskriften :) Se bortifra bildet, for der ser det ikke noe særlig godt ut. Har til gode å møte noen som ikke synes det her er kjempegodt :D 

Jeg og samboeren lager det sammen (en på kjøtt+ poteter og en på chilipaste + saus) Det er så koselig, og resultatet blir alltid kjempegodt. 

fläskfile nyår.pdf

Skrevet

Hvor ble du av shewolf. Vil gjerne ha oppskriften, høres kjempegodt ut :)

Hva er chili poppers?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...