Gå til innhold

Når slutter man å ha barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 7ab33...e62

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde siste på 12 års dagen. Ble en dyr greie, til sammen 6500 Kr.

Så etter det har det ikke vært noe :)

Anonymous poster hash: 9abc6...81c

Skrevet

Her er det vanlig at siste feiring er toårsdagen. Etter det inviterer de kun de som de er sammen med i fritiden

Skrevet

Min eldste inviterte klassekompiser av begge kjønn når hun fylte 13. Etter det har det bare vært med 3-4 venninner. I det siste har de begynt å gå ut å spise :)

Skrevet

Jeg forstår ikke hvorfor man skal slutte å ha bursdag/barnebursdag? Er like koselig å feire med sine venner om man er 6 eller 16 år…

Anonymous poster hash: d81ac...cb6
Skrevet

Hos oss har det vært vanlig å ha alle guttene/jentene i klassen ut barneskolen og deretter begynne å invitere bare noen få eller gjøre andre utvalg.

Skrevet

Hvorfor slutte?

Mine nevøer har hatt venneselskap bestandig og de er nå 16 og 20, det håper jeg mine døttre kommer til å ha også. Det glir jo selvfølgelig litt gradevis over fra å være "bursdag" til å bli klassefest og siden bare "fest", men en feiring av dagen ser jeg på som en selvfølge at det blir lenge.

Anonymous poster hash: 17f59...b31
Skrevet

I vår familie slutter vi tidlig og har en utpreget "vi får se om det blir fest holdning", men det henger sammen med veldig lite praktiske datoer: jeg har like før Jul, mannen har like ved skoleslutt før sommerferien så vi begge to har erfart at det ikke passer med fest. Gutten er født midt i vinterferien, så han går nok samme vei han også.

Anonymous poster hash: 426c9...681

Skrevet

I vår familie slutter vi tidlig og har en utpreget "vi får se om det blir fest holdning", men det henger sammen med veldig lite praktiske datoer: jeg har like før Jul, mannen har like ved skoleslutt før sommerferien så vi begge to har erfart at det ikke passer med fest. Gutten er født midt i vinterferien, så han går nok samme vei han også.

Du er klar over at vinterferien varer 1 uke? Kan ikke gutten din få lov til å ha barnebursdag uken før eller etter vinterferien?

Anonymous poster hash: 26bc9...298

Skrevet

Jeg har forstått at det er vanlig her å be alle jentene eller guttene på gruppa tom. 4.klasse. Da går de over til storskolen. Etter det ber de vennene som de går med.

Skrevet

Vi har visst aldri slutta :P

Hele klassen var siste gang i 12 årsdag, men det har jammen vært fullt hus og stormende jubel etter det også.

Veldig kjekt å markere bursdag enten man er 6 eller 16.

Skrevet

I vår familie slutter vi tidlig og har en utpreget "vi får se om det blir fest holdning", men det henger sammen med veldig lite praktiske datoer: jeg har like før Jul, mannen har like ved skoleslutt før sommerferien så vi begge to har erfart at det ikke passer med fest. Gutten er født midt i vinterferien, så han går nok samme vei han også.Anonymous poster hash: 426c9...681

Du er klar over at vinterferien varer 1 uke? Kan ikke gutten din få lov til å ha barnebursdag uken før eller etter vinterferien?Anonymous poster hash: 26bc9...298

Her vi bor (utlandt) varer den 2 uker, og han faller midt i. Vi kommer selvsagt til å ha selskap helgen før eller etter ferien (blir fort 2 uker før eller etter bursdagen det) så lenge han ønsker det, men vår egen erfaring er at vi ikke gadd å ha burdsagsselskap etter en stund, fordi det blir så kleint å ha det mange dager før ekte bursdag. Jeg og mannen likte i alle fall ikke det. I det minste slippe gutten å få gaver pakket i julepapir! (Det største fornærmelsen for meg når jeg var barn)

Ingen av oss er særlig selskapsmennesker, tar ikke spesielt tungt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...