Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 ? Anonymous poster hash: 7ab33...e62
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Vi hadde siste på 12 års dagen. Ble en dyr greie, til sammen 6500 Kr. Så etter det har det ikke vært noe Anonymous poster hash: 9abc6...81c
Morshjertet <3 Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Her er det vanlig at siste feiring er toårsdagen. Etter det inviterer de kun de som de er sammen med i fritiden
Hjertefru Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Min eldste inviterte klassekompiser av begge kjønn når hun fylte 13. Etter det har det bare vært med 3-4 venninner. I det siste har de begynt å gå ut å spise
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg forstår ikke hvorfor man skal slutte å ha bursdag/barnebursdag? Er like koselig å feire med sine venner om man er 6 eller 16 år… Anonymous poster hash: d81ac...cb6
Iiiiik Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Hos oss har det vært vanlig å ha alle guttene/jentene i klassen ut barneskolen og deretter begynne å invitere bare noen få eller gjøre andre utvalg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Hvorfor slutte? Mine nevøer har hatt venneselskap bestandig og de er nå 16 og 20, det håper jeg mine døttre kommer til å ha også. Det glir jo selvfølgelig litt gradevis over fra å være "bursdag" til å bli klassefest og siden bare "fest", men en feiring av dagen ser jeg på som en selvfølge at det blir lenge. Anonymous poster hash: 17f59...b31
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 I vår familie slutter vi tidlig og har en utpreget "vi får se om det blir fest holdning", men det henger sammen med veldig lite praktiske datoer: jeg har like før Jul, mannen har like ved skoleslutt før sommerferien så vi begge to har erfart at det ikke passer med fest. Gutten er født midt i vinterferien, så han går nok samme vei han også. Anonymous poster hash: 426c9...681
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 I vår familie slutter vi tidlig og har en utpreget "vi får se om det blir fest holdning", men det henger sammen med veldig lite praktiske datoer: jeg har like før Jul, mannen har like ved skoleslutt før sommerferien så vi begge to har erfart at det ikke passer med fest. Gutten er født midt i vinterferien, så han går nok samme vei han også. Anonymous poster hash: 426c9...681 Du er klar over at vinterferien varer 1 uke? Kan ikke gutten din få lov til å ha barnebursdag uken før eller etter vinterferien? Anonymous poster hash: 26bc9...298
moota m storebror&lillebror Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Jeg har forstått at det er vanlig her å be alle jentene eller guttene på gruppa tom. 4.klasse. Da går de over til storskolen. Etter det ber de vennene som de går med.
*Miss Marple* Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Vi har visst aldri slutta Hele klassen var siste gang i 12 årsdag, men det har jammen vært fullt hus og stormende jubel etter det også. Veldig kjekt å markere bursdag enten man er 6 eller 16.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 I vår familie slutter vi tidlig og har en utpreget "vi får se om det blir fest holdning", men det henger sammen med veldig lite praktiske datoer: jeg har like før Jul, mannen har like ved skoleslutt før sommerferien så vi begge to har erfart at det ikke passer med fest. Gutten er født midt i vinterferien, så han går nok samme vei han også.Anonymous poster hash: 426c9...681 Du er klar over at vinterferien varer 1 uke? Kan ikke gutten din få lov til å ha barnebursdag uken før eller etter vinterferien?Anonymous poster hash: 26bc9...298 Her vi bor (utlandt) varer den 2 uker, og han faller midt i. Vi kommer selvsagt til å ha selskap helgen før eller etter ferien (blir fort 2 uker før eller etter bursdagen det) så lenge han ønsker det, men vår egen erfaring er at vi ikke gadd å ha burdsagsselskap etter en stund, fordi det blir så kleint å ha det mange dager før ekte bursdag. Jeg og mannen likte i alle fall ikke det. I det minste slippe gutten å få gaver pakket i julepapir! (Det største fornærmelsen for meg når jeg var barn) Ingen av oss er særlig selskapsmennesker, tar ikke spesielt tungt. Anonymous poster hash: 426c9...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå