Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Syns den er så fin!!! Hva syns dere?? :-) Hi Anonymous poster hash: 0c1a9...591
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Ser ut som om den er vanskelig å manøvrere, ikke fin, ser litt utdatert ut Anonymous poster hash: 1c597...d5b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Sikkert kjempedeilig å trille - god plass til barnet også Kjempefin Anonymous poster hash: a78d0...6bf
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 tung og klumpete. irriterende hjul Anonymous poster hash: 89d87...624
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Den er fin vurderte den jeg også, men endte opp med Simo Kombi i marineblå, synes den var enda penere enn Emmaljunga da jeg så dem begge i butikken, og synes simo-en hadde bedre demping og var bedre å trille. Anonymous poster hash: d135d...d0d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Ser ut som om den er vanskelig å manøvrere, ikke fin, ser litt utdatert ut Anonymous poster hash: 1c597...d5b Ja, det er poenget, den er jo retro Anonymous poster hash: 0c1a9...591
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Knallfin!<br />Akkurat sånn en barnevogn skal se ut, etter min mening. I denne vognen er det god plass til barn og sovepose, den blir ikke for liten etter få måneder.<br />Jeg er ikke begeistret for de "moderne" vognene med knøttsmå bager og små svingbare hjul. Anonymous poster hash: dfcfb...52c
Mia_73 Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Liker ikke retrostilen, så nei, vogna er rett og slett stygg.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Den vogna har vi til snuppa vår :-) Vi er strålende fornøyde! Usedvanlig god å trille, mye plass, smarte løsninger og god og romslig bagdel som kan brukes leeeeenge! Anbefales på det varmeste :-) Anonymous poster hash: 0fbd5...4eb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Ser ut som om den er vanskelig å manøvrere, ikke fin, ser litt utdatert ut Anonymous poster hash: 1c597...d5b Ja, det er poenget, den er jo retro Anonymous poster hash: 0c1a9...591 Forskjell på retro og utdatert, denne ser jo ut som en vogn fra 90-tallet, ikke fin i det hele tatt Anonymous poster hash: 1c597...d5b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Ser ut som om den er vanskelig å manøvrere, ikke fin, ser litt utdatert ut Anonymous poster hash: 1c597...d5b Ja, det er poenget, den er jo retro Anonymous poster hash: 0c1a9...591 Forskjell på retro og utdatert, denne ser jo ut som en vogn fra 90-tallet, ikke fin i det hele tatt Anonymous poster hash: 1c597...d5b Ehh, nei vognene så absolutt ikke slik ut på 90 tallet. Men du er bare kvass så ikke vits i å diskutere med deg. Vognen er supernydelig med bag. Litt med usikker med sportsvogn delen. Kjøpte meg nettopp en emmaljunga Edge. Men valget falt på classic chrome understellet pga str på hjulene med sportsvogndelen. Var ikke like fint dessverre men ja- helt enig. Vognen på bildet er superfin første gang jeg så den så var jeg ikke like begeistra, måtte vende meg litt til de store hjulene Anonymous poster hash: f9d5c...f80
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Praktisk, god kvalitet, fin, løp og kjøp! Anonymous poster hash: 1175f...84b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Jeg bare forstår ikke det med å ha kjempetunge, klumpete, høye, brede og umanøvrerbare vogner. Tenker dere ikke på at disse skal inn og ut av bilen, opp og ned trapper osv? Jeg er sjeleglad for at jeg tenkte litt fremover, og valgte en lett vogn, så slipper jeg å slite meg helt ut. Synes synd på de som bruker 10 minutter på å demontere vogna (som nesten er like stor som bilen,) for å få den inn i bagasjerommet. Men for all del, HI, en pen vogn å se på. Anonymous poster hash: 69af6...b15
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Jeg bare forstår ikke det med å ha kjempetunge, klumpete, høye, brede og umanøvrerbare vogner. Tenker dere ikke på at disse skal inn og ut av bilen, opp og ned trapper osv? Jeg er sjeleglad for at jeg tenkte litt fremover, og valgte en lett vogn, så slipper jeg å slite meg helt ut. Synes synd på de som bruker 10 minutter på å demontere vogna (som nesten er like stor som bilen,) for å få den inn i bagasjerommet. Men for all del, HI, en pen vogn å se på. Anonymous poster hash: 69af6...b15 Ååå, så misunnelig du er Anonymous poster hash: 1175f...84b
Serepta Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Så akkurat denne vogna på bussen, og tenkte at det var en flott vogn. Lurte på om det var den retrovogna til Silver cross, for jeg så ikke merket.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #22 Skrevet 22. august 2014 Jeg bare forstår ikke det med å ha kjempetunge, klumpete, høye, brede og umanøvrerbare vogner. Tenker dere ikke på at disse skal inn og ut av bilen, opp og ned trapper osv? Jeg er sjeleglad for at jeg tenkte litt fremover, og valgte en lett vogn, så slipper jeg å slite meg helt ut. Synes synd på de som bruker 10 minutter på å demontere vogna (som nesten er like stor som bilen,) for å få den inn i bagasjerommet. Men for all del, HI, en pen vogn å se på. Anonymous poster hash: 69af6...b15 Tja, hva sier du hvis jeg forteller deg at det tar meg ca 10 sek. å få den inn i bilen. Ikke så lurt å uttale seg før man har prøvd vet du. Den er super med mindre man bor i 4. Etg uten heis og bare triller i byen. Anonymous poster hash: b3f21...a51
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #24 Skrevet 22. august 2014 Jeg bare forstår ikke det med å ha kjempetunge, klumpete, høye, brede og umanøvrerbare vogner. Tenker dere ikke på at disse skal inn og ut av bilen, opp og ned trapper osv? Jeg er sjeleglad for at jeg tenkte litt fremover, og valgte en lett vogn, så slipper jeg å slite meg helt ut. Synes synd på de som bruker 10 minutter på å demontere vogna (som nesten er like stor som bilen,) for å få den inn i bagasjerommet. Men for all del, HI, en pen vogn å se på. Anonymous poster hash: 69af6...b15 Ååå, så misunnelig du er Anonymous poster hash: 1175f...84b Hahahaha! Nei, er nok ikke det. Anonymous poster hash: 69af6...b15
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #25 Skrevet 22. august 2014 Fin. Veldig retro 80-tallet. Anonymous poster hash: ff46f...36c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå