Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Minste jenta til venninna mi er 6 år. Hun er kjempesøt, god og snill og jeg er så glad i henne. Vi sees ikke så ofte da jeg har hektiske dager, men vi sees innimellom. Her om dagen ble jeg lettere sjokkert. Snakket med hun lille jenta om alt og ingenting, vi snakket om skolen og slikt. Vet ikke hvordan vi kom til å snakke om dette her, men vi snakket litt om mennesker med annen hudfarge enn oss. Hun fortalte meg at hun hater mørkhudede mennesker, de lukter osv. Jeg sa at ' det kan du ikke si, de er også mennesker selv om de ikke har samme hudfarge som oss '. Hun satt der og var uinteressert i å høre og sa bare " bryr det meg, se på meg bryr det meg, nei det bryr meg ikke ". Jeg bare måtte og tenkte inni meg wow, og hadde ikke ord egentlig. Hva tenker du? Anonymous poster hash: 8a4d9...360
Gjest Antarctica Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Som de gamle sjunge, så kvitre de unge. Venninna di har kanskje andre meninger enn du...
MerraSomGår Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Ikke rart, nei! Herrefred. Det er temmelig provoserende og sjokkerende. Om det hadde vært en god venninne, hadde jeg nevnt det for henne, og tydelig sagt i fra hvor du står. Jeg syns ikke dumskapen til folk skal stå ubesvart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå