Gå til innhold

Flere med alvorlige/sure babyer/småbarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mi jente på snart 1 år.

Har hele tiden ventet på at hun skal bli en bablende og smilende baby, men det ser dårlig ut og gjør meg trist :-(

Spesielt når bl.a min mor har begynt å kommentere dette ("hun smiler jo aaaldri på bilder osv")

Både jeg og mannen min er veldig blide og har alltid lekt og tullet masse med henne så heg tror og håper at det ikke er vår feil.

Flere som har det slik? Evt har hatt en alvorlig baby som allikevel har blitt en blid unge? :-)

Anonymous poster hash: 915e6...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La henne være som hun er. Folk er forskjellige. Jeg har en av hvert. Ikke bry deg om kommentarer heller. Er ikke verdens undergang om man ikke smiler på bilder. Omfavn det lille mennesket, akkurat slik hun er😊

Anonymous poster hash: 29e25...f74

Skrevet

Min 1,5 åring er nesten aldri blid på bilder, og var en ganske så streng og misfornøyd baby. Men hun ler som bare det når vi tuller, og nå er hun mye mer fornøyd enn før. Hun har et heftig temperament. og minen er altså litt "morsk", uten at jeg ser noen grunn til å bekymre meg for det. Ungen har det bra, og er også ofte lykkelig, blid og glad uten at hun har det samme strålende vesenet som storesøsteren har.

Anonymous poster hash: 01eec...c0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...