Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 ..når man slutter med prevensjon? Tok ut p-staven for 8 dager siden, og veier nå 1 kg mindre enn forrige uke. Uten noe ekstra innsats eller endringer i matvaner. Føler meg ikke så kvapsete i kroppen heller, mulig jeg har hatt mye vann i kroppen? Andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 07bb9...358
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg gikk i min ungdom på p-piller i 7 år. Sluttet fordi jeg følte meg så oppblåst og "rar". Følte at jeg hadde PMS hver dag. Da jeg sluttet fikk jeg umiddelbart mer energi, mer sexlyst, ble gladere og fikk ned 13 kg!! Anonymous poster hash: d7164...232
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Jeg har aldri brukt hormonprevensjon og har aldri hatt vektproblemer. Ser mine venninner sliter, samtlige er på prevensjon.. Om det har noen sammenheng vet jeg ikke, men interessant.. Anonymous poster hash: 19c9e...4d4
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Når man går på hormonprevensjon lurer man kroppen til å tro at den er gravid. Mange vil derfor oppleve at man får mer vann i kroppen etc Anonymous poster hash: 91071...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå