Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Jenta mi har akkurat startet på skolen og skal feire bursdag neste helg med alle jentene på trinnet. Tilsammen 24 jenter. Kjenner jeg blir litt stressa av tanken;-) Jeg tenke å prøve å legge opp til litt "arrangerte aktiviteter". Det er en del sterke personligheter på trinnet som ofte prøver å ta fullstendig styringen. Tenker at det kanskje er lettere å få med alle jentene i leken om vi voksne er delaktige i leken. Da er det vi voksne som er med å styrer leken og sørger for at alle blir inkludert. Vi har leid en idrettshall, så vi har nok av plass å boltre oss på:-) Trenger forslag til leker og aktiviteter. Har tenkt å lage hinderløype, dette vet jeg mange av dem er veldig glad i:-) Har også tenkt på lakrissnørestaffett og linedance. Men linedance ville ikke dattera vår:-( Nappe halen kan også være en mulighet. Kom gjerne med forslag til hva deres barn hadde synes var gøy! Anonymous poster hash: 462b6...9ea
Honningmelon Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Rødt lys (vet ikke hva det heter nå til dags) er populært.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Dansing/disco? Anonymous poster hash: fdc44...d6e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Dansing/disco? Anonymous poster hash: fdc44...d6e Ja, mannen skulle laste ned en del musikk så de kunne danse. Også koselig å ha musikk til de andre aktivitetene:-) Anonymous poster hash: 462b6...9ea
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Rødt lys (vet ikke hva det heter nå til dags) er populært. Hvordan er den? Anonymous poster hash: 462b6...9ea
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Stafetter kan være veldig gøy, men hvis det som du sier er noen sterke personligheter der, vær obs på at det kan bli mye misnøye hvis de er misfornøyde med lagene. Har hørt om bursdagsselskap som ble omtrent mobbing, fordi noen var vesentlig tregere enn andre og derfor "ødela" for resten av laget - noe barna snakket høyt om. Det ble skikkelig dårlig stemning.... Hva med kaste på blink, haien kommer, slåball (de er kanskje litt små?)? Anonymous poster hash: c2980...2b8
Mor di! Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Solen skinner på (den skal jeg ha når gutten inviterer 23 gutter til oss i selskap) Alle sitter på stol i en ring, bortsett fra en som står i midten. Han sier "solen skinner på (her kan de si hva som helst, feks alle som liker pizza". da skal alle som liker pizza reise seg og finne en ny stol. Det vil alltid være en stol for lite, og den som da er uten stol er den som må stå i midten og si hva solen skinner på neste gang. Håper dette var greit forklart?:-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Rødt lys! Veldig gøy. Da kan voksne lede leken, så blir det sikkert ikke bråk. Haien kommer er også stas. Slike leker kan jo alle være med på også. Og det trengs ingen lag. Anonymous poster hash: 94e2c...f6f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Takk for tips, her var det flere jeg kan bruke:-) Kom gjerne med enda flere så kan dattera få velge ut hva ho vil ha:-) Anonymous poster hash: 462b6...9ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå