Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Fin blogg, og innimellom veldig morsom, også virker han som en fantastisk engasjert pappa!! Er han journalist av noe slag? Anonymous poster hash: 59a51...a2a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Etter hans tåredryppende innlegg om hvordan kan aldri i verden hadde klart å være alenepappa fordi hans gravide og slitne samboer gjør alt med hus og barn, mens han bare jobber, har jeg totalt mistet interessen for bloggen. Ingen bra forbilde for småbarnsfedre at han anser menn til å ikke være kapable til å gjøre sin del av husarbeidet. Lat slask, rett og slett. Anonymous poster hash: 3b561...073
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Etter hans tåredryppende innlegg om hvordan kan aldri i verden hadde klart å være alenepappa fordi hans gravide og slitne samboer gjør alt med hus og barn, mens han bare jobber, har jeg totalt mistet interessen for bloggen. Ingen bra forbilde for småbarnsfedre at han anser menn til å ikke være kapable til å gjøre sin del av husarbeidet. Lat slask, rett og slett. Anonymous poster hash: 3b561...073 Er sååååå enig!!! Du skriver akkurat det jeg tenker men ikke klarte formulere. Så en bekjent hadde delt dette innlegget på facebook og kommentert at det var rørende og at hun håpet mannen tenkte det samme - kunne ikke vært mer uenig! Håper da mannen min er voksen nok til å ta vare på seg selv og ikke minst gjøre sin del av husarbeid! Anonymous poster hash: d7501...475
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Etter hans tåredryppende innlegg om hvordan kan aldri i verden hadde klart å være alenepappa fordi hans gravide og slitne samboer gjør alt med hus og barn, mens han bare jobber, har jeg totalt mistet interessen for bloggen. Ingen bra forbilde for småbarnsfedre at han anser menn til å ikke være kapable til å gjøre sin del av husarbeidet. Lat slask, rett og slett. Anonymous poster hash: 3b561...073 Er sååååå enig!!! Du skriver akkurat det jeg tenker men ikke klarte formulere. Så en bekjent hadde delt dette innlegget på facebook og kommentert at det var rørende og at hun håpet mannen tenkte det samme - kunne ikke vært mer uenig! Håper da mannen min er voksen nok til å ta vare på seg selv og ikke minst gjøre sin del av husarbeid! Anonymous poster hash: d7501...475 Ser ikke hva som er så galt med det innlegget. Gjelder nok mange menn dessverre, veldig mange damer gjør vel mest husarbeid selv om vi ikke "må"? Jeg selv gjør nok mest, men vet da at ungene ikke måtte blitt adoptert vekk til andre, eller at huset hadde flytet over av søppel om jeg går bort.. Det innlegget var da hans måte å vise sin takknemlighet på, og det burde flere menn gjøre! Jeg selv for eksempel fikk en bukett med roser en dag fordi jeg skrev til samboeren at jeg hadde bakt fylte horn og pizzasnurrer til han og veslejenta å ha med i matpakka si. Anonymous poster hash: 59a51...a2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå