Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Parkdress? Vinterdress? Regntøy? Høstjakke? Vintejakke? Hva slags viktige klær kjøper dere til den kommende sesong? Spesielr når det gjelder vintersko så synes jeg det er litt "bortkasta"... Ikke er det bra å bruke den i bilen til/fra barnehage, butikk, besøk osv, pga at barna helst ikke skal ha for tykke klær på seg under selene. Og ikke rikes den i barnehagen ute eller hjemme på vinter. Da er det jo for kaldt, så da brukes hel dress. Eller dropper dere dressene fra tidlig alder til fordel for en selebukse sammen med jakka (både høst og vinter)? Anonymous poster hash: 8435c...10f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Parkdress? Vinterdress? Regntøy? Høstjakke? Vintejakke? Hva slags viktige klær kjøper dere til den kommende sesong? Spesielr når det gjelder vintersko så synes jeg det er litt "bortkasta"... Ikke er det bra å bruke den i bilen til/fra barnehage, butikk, besøk osv, pga at barna helst ikke skal ha for tykke klær på seg under selene. Og ikke rikes den i barnehagen ute eller hjemme på vinter. Da er det jo for kaldt, så da brukes hel dress. Eller dropper dere dressene fra tidlig alder til fordel for en selebukse sammen med jakka (både høst og vinter)?Anonymous poster hash: 8435c...10f Haha ikke vintersko! Vinterjakke mente jeg! Anonymous poster hash: 8435c...10f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Vi har en vinterdress og en todelt som reserve. Dermed har vi også jakke til de tilfellene vi skulle trenge det. (Som når vi ikke skal leke ute, men gå en tur bort til mormor f.eks.) Har også parkdress, regntøy og høstjakke ja. Tror det er alt av yttertøy... Anonymous poster hash: 16e09...3a8
Honningmelon Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Til barnehagejenta har jeg to sett regntøy og støvler, vår/høstdress, vår/høstsko, vanntett høstjakke,cherrox, vintersko, vinterjakke og vinterdress.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Til 2.klassingen min har jeg skallbukse fra HH til både regnbukse og utebukse,så har han regnjakke og en jakke som tåler litt regn fra KappAhl.Han har vinterdress fordi den paser den fra i fjor,samt en vinterjakke fordi han går til og fra skolen. De to barnehagebarna har både parkdress,skallbukse og jakke (arvet)regnklær og vinterdress,samt en tykkere jakke til å dra til og fra barnehagen og ellers om vinteren. Det går jo også an å tenke lagvis på disse som ikke trenger å oppholde seg så lenge i kulda av gangen,en fleesjakke under en tynnere jakke evt.Men de har mange fine varme jakker til grei pris synes jeg, både på Nameit, KappAHl og Barnas Hus,som ikke koster skjorta. Anonymous poster hash: 8e812...7ea
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Parkdress? Vinterdress? Regntøy? Høstjakke? Vintejakke? Hva slags viktige klær kjøper dere til den kommende sesong? Spesielr når det gjelder vintersko så synes jeg det er litt "bortkasta"... Ikke er det bra å bruke den i bilen til/fra barnehage, butikk, besøk osv, pga at barna helst ikke skal ha for tykke klær på seg under selene. Og ikke rikes den i barnehagen ute eller hjemme på vinter. Da er det jo for kaldt, så da brukes hel dress. Eller dropper dere dressene fra tidlig alder til fordel for en selebukse sammen med jakka (både høst og vinter)? Anonymous poster hash: 8435c...10f Ikke dropp heldressen om vinteren,iallefall ikke til barnehagebarn.MYE enklere å kle på seg en dress selv,også slipper de at det glipper og at de får snø inne i klærne sine. Anonymous poster hash: 8e812...7ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå