Gå til innhold

Hva er den beste reisetrillen- også til vinterføre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere har tips til hva som er "den ultimate" reisetrillen? 

Kriterier: Lett slå sammen, god å sove i (dvs må kunne legges helt bakover), ikke for tung, grei å bruke også på vinterføre, god solskjerming 

Anonymous poster hash: 90b91...c88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, for at noe skal være bra på vinterføre må den ha litt størrelse på hjula. Da er BabyJogger City Mini GT perfekt i forhold til alle kriteriene dine. Den slås sammen med ett håndgrep, har nesten full liggestilling, fantastisk solskjerming og er veldig behagelig å trille.

Aberet er at den jo selvsagt er større enn mange andre småtriller på grunn av hjulene. Vil du ha en som blir mer bitteliten er Titanium Baby Breeze et godt valg (den er så liten at den kan tas som håndbagasje på fly), men den er jo da langt fra optimal på snøføre.

Anonymous poster hash: a518a...641
Skrevet

Nye scooter 3 fra Emmaljunga. Ikke like kompakt som mange reisevogner, men veier bare 9 kg og har store hjul.

Anonymous poster hash: 17e82...244

Skrevet

Hva med MacLaren? 

Skrevet

Hva med MacLaren?

Jeg er veldig fornøyd med MacLaren techno xt (tror den heter det). Men spørs hvor mye vinterføre den tåler, det er vanlige små "trillehjul" på den. Men jeg brukte den til begge mine og ikke bare som reisetrille, men som eneste vogn i sommerhalvårene. På vinteren brukte jeg sportsvognen som er lunere.

Anonymous poster hash: f3ff2...88b

Skrevet

Babyjogger City GT signerer jeg på! Den er kjempegod å trille, har fantastisk solskjerming, superenkel å legge sammen og enkel å betjene ellers. Et lite minus at man får plass til litt lite under. Hjulene er litt store, men kan fjernes veldig enkelt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...