Puppen og lillemor Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Den nye foreldretrenden! http://www.side2.no/foreldre/dette-er-den-nye-foreldretrenden/8476572.html
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg beklager, men disse trendene kommer og går så raskt for meg at jeg klarer ikke følge med. Anonymous poster hash: 2025a...613
Luksusdyret Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 herregud noe så dumt. Spaghetti er slanger og vannglass er basseng. ikke noe rart det er mange kresne unger rundt omkring som ikke vil spise vanlig mat! Det er jo foreldrene som gjør dem kresne og ufordragelige. Calm the fuck Down ja... Med alt husarbeid, treninger (som barna VIL være med på), utflukter som er nødvendig for helsa, jobb, lekser, middagslaging... Hvilken verden lever disse menneskene i?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg er helt for at man skal senke skuldrene og tåle en flekk her og der, men jeg synes også at det er viktig å lære barna samfunnets kjøreregler. Noen er viktigere enn andre, og bordskikk er en av dem. Barn som slafser, smatter, løper rundt under måltidet, har mat i glasset og spiser med tærne (!) synes jeg er langt over streken, og man gjør barna en bjørnetjeneste ved å lære dem at det er greit. I de aller, aller fleste andre sammenhenger er det ikke det, og de vil oppleve at andre voksne blir sinte og irriterte hvis de oppfører seg sånn ved måltider. Som foreldre er vi faktisk oppdragere, og det innebærer mer enn bare å ha det moro med barna hele tiden. Barn har ikke vondt av en og annen grense, tvert imot! Det finnes en del trinn mellom det superperfekte glansbildet og det å grise med maten. Anonymous poster hash: 9c27d...96e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå