Gå til innhold

Trenger råd ang feber nå! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg merket at ungen min var ganske slapp nå når jeg vekte han, han kjentes litt varm ut så jeg tok tempen, den viste 37,6 grader og normalt sett skal han ligge på 36,8-9 om morgenen, er dette feber og burde jeg holde han hjemme siden det kan øke i løpet av dagen? jeg er alene med han og bruker en god tid hjem fra jobb dersom han skulle måtte dra hjem senere.

Anonymous poster hash: 542ce...4ad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig? ingen som kan komme med innspill? :/

Skrevet

Hvis du mener gutten din hadde hatt godt av å være hjemme i dag synes jeg du skal holde han hjemme.

Han har jo ikke feber, men som mor merker man jo om de små ikke er i form :)

Anonymous poster hash: 61bfd...724

Skrevet

Jeg ville holdt han hjemme. Du kjenner best ditt barn. Og husk at du må måle feberen i baken for å få helt riktig resultat, om du måler under armen må du legge til en grad og da har han feber.

Anonymous poster hash: 355e4...730
Skrevet

Han sier at han fryser og den har nå stiget fra 37,6 til 37,9 og han er trøtt og slapp så vi får prøve med en hjemmedag : )

Skrevet

Han sier at han fryser og den har nå stiget fra 37,6 til 37,9 og han er trøtt og slapp så vi får prøve med en hjemmedag : )

Når han fryser så er jo det tegn på at feberen er på vei opp så du gjør nok rett i å holde han hjemme. Det er jo helg også nå, så da får han noen dager å komme seg på. God bedring til han :)

Anonymous poster hash: 355e4...730

Skrevet

Hva slags måleapperat har du.

Hvis ikke det er rumpemåler, bør du legge til ihvertfall 0,5 grader og da har han over 38

Anonymous poster hash: 49b02...908

Skrevet

Hi her :)

Det er rumpemåler jeg har brukt, feberen har steget til 38 så jeg hadde nok rett i at han burde holde seg hjemme : ) takk for svar alle :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...