Gå til innhold

Hvordan fortelle ham at han lukter svette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en person som står meg svært nær som er verdens kjekkeste, det eneste som ødelegger er at han lukter svette - iblant lite og iblant mer, men lukta er der. Han er sannsynligvis anslår renslig men trenger nok å bruke deodorant, noe han ikke gjør. Hvordan hinte om dette? Vi bor ikke sammen.

Anonymous poster hash: cc875...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anslår=ganske...

Anonymous poster hash: cc875...758

Skrevet

Tror ikke det fins noen skånsom måte å si det på. Du må bare si det rett ut slik at han forstår.

Skrevet

Hvis han er verdens kjekkeste, ville jeg tatt ham med i dusjen :-)

Skrevet

Jeg tror du skal ta en prat med ham på tomannshånd. Si det som det er, men på en skånsom måte. Si at du setter pris på ham og at det er en ting han kanskje ikke er klar over selv. Hvis du vet at han ikke bruker deo, så kan jo det være problemet. En annen greie kan være at mannfolk ofte ikke vet at de må spraye en dæsj biospray eller lignende under armene på klærne hvis de har vært svettet i og at klær inntil kroppen bør byttes hver dag.

Anonymous poster hash: fea8e...570
Skrevet

Uff, det er ikke lett. Opplevde det samme med mannen min, mens vi enda bare var kjærester. Han var veldig renslig og dusjet minst en gang om dagen, men han fikk for seg at han ikke trengte å bruke deodorant. Det førte til at svettelukt satte seg i huden under armene, og den forsvant ikke etter bare en omgang med såpe i dusjen. Han luktet svette selv når han var helt nydusjet. Jeg gikk lenge og tenkte over hvordan jeg skulle si det, men kom til at jeg bare måtte si rett ut at det nok var lurt om han brukte deodorant, fordi det luktet svette av ham. Han ble ganske snurt (sikkert litt flau), men da spurte jeg om han syntes det ville vært bedre om jeg ikke hadde sagt noe, og det syntes han jo ikke. Han skaffet deodorant, og problemet var løst.

Anonymous poster hash: 1dba6...6b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...