Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her? Anonymous poster hash: 47ff2...121
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her? Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne. Anonymous poster hash: c851f...f50
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Little girl & Great mom👍 Anonymous poster hash: c851f...f50
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her? Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne. Anonymous poster hash: c851f...f50 Wow, du virker over gjsnitt intr i den familien..? Anonymous poster hash: e187c...1b7
Sint naken biltyv Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her? Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne. Anonymous poster hash: c851f...f50 Enig:-)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.Anonymous poster hash: c851f...f50 Skrev noe lignende her inne for ikke så lenge siden og da fikk jeg høre det gitt. Nei, hun var ditten og datten,selger jenta si på bloggen, far med 2 forskjellige fedre i en alder av 18 ect ect! Jeg syntes hun er flink jeg, søt er hun og Anonymous poster hash: 87a35...3f1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.Anonymous poster hash: c851f...f50 Skrev noe lignende her inne for ikke så lenge siden og da fikk jeg høre det gitt. Nei, hun var ditten og datten,selger jenta si på bloggen, far med 2 forskjellige fedre i en alder av 18 ect ect! Jeg syntes hun er flink jeg, søt er hun og Anonymous poster hash: 87a35...3f1 Etc. Anonymous poster hash: ae90a...8e0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.Anonymous poster hash: c851f...f50 Skrev noe lignende her inne for ikke så lenge siden og da fikk jeg høre det gitt. Nei, hun var ditten og datten,selger jenta si på bloggen, far med 2 forskjellige fedre i en alder av 18 ect ect! Jeg syntes hun er flink jeg, søt er hun og Anonymous poster hash: 87a35...3f1 Etc. Anonymous poster hash: ae90a...8e0 Ok da frøken Autocorect Anonymous poster hash: 87a35...3f1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Si hva dere vil, synes Linni Meister fremstår som et nepeskrell i tv-serier hun er med i, men allikevel er hun nok en god mor. Mora til Michelle virker også veldig fjollete og ung på "unge mødre", var jo bare barnet når hun selv deltok. Regner med at moren hennes hjelper til med barnebarnet. Nei og nei, 18 år og alenemor til to med to barnefedre, er det noe å skryte av? Og den siste skal ikke stille opp? Anonymous poster hash: c0940...a58
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Si hva dere vil, synes Linni Meister fremstår som et nepeskrell i tv-serier hun er med i, men allikevel er hun nok en god mor. Mora til Michelle virker også veldig fjollete og ung på "unge mødre", var jo bare barnet når hun selv deltok. Regner med at moren hennes hjelper til med barnebarnet. Nei og nei, 18 år og alenemor til to med to barnefedre, er det noe å skryte av? Og den siste skal ikke stille opp? Anonymous poster hash: c0940...a58 Jaja, og ellers da? Fortell litt om deg selv da, ble veldig nysgjerrig nå! Anonymous poster hash: 87a35...3f1
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her? Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne. Anonymous poster hash: c851f...f50 Wow, du virker over gjsnitt intr i den familien..? Anonymous poster hash: e187c...1b7 Nei men jeg leser bloggen hennes bare. Hilsen 4-barns mamma på 30 år. Anonymous poster hash: c851f...f50
Urwa Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her? Anonymous poster hash: 47ff2...121 Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne. Anonymous poster hash: c851f...f50 Signerer denne👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå