Gå til innhold

Mammatilmichelle bloggen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?

 

Anonymous poster hash: 47ff2...121

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?

 

Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

Skrevet

Little girl & Great mom👍

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

Skrevet

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?

 

Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

 

Wow, du virker over gjsnitt intr i den familien..? 

 

Anonymous poster hash: e187c...1b7

Skrevet

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?

 

Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

Enig:-)
Skrevet

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.Anonymous poster hash: c851f...f50
Skrev noe lignende her inne for ikke så lenge siden og da fikk jeg høre det gitt. Nei, hun var ditten og datten,selger jenta si på bloggen, far med 2 forskjellige fedre i en alder av 18 ect ect!

Jeg syntes hun er flink jeg, søt er hun og :)

 

Anonymous poster hash: 87a35...3f1

Skrevet

 

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.Anonymous poster hash: c851f...f50
Skrev noe lignende her inne for ikke så lenge siden og da fikk jeg høre det gitt. Nei, hun var ditten og datten,selger jenta si på bloggen, far med 2 forskjellige fedre i en alder av 18 ect ect!

Jeg syntes hun er flink jeg, søt er hun og :)Anonymous poster hash: 87a35...3f1

 

Etc.

 

Anonymous poster hash: ae90a...8e0

Skrevet

 

 

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.Anonymous poster hash: c851f...f50
Skrev noe lignende her inne for ikke så lenge siden og da fikk jeg høre det gitt. Nei, hun var ditten og datten,selger jenta si på bloggen, far med 2 forskjellige fedre i en alder av 18 ect ect!

Jeg syntes hun er flink jeg, søt er hun og :)Anonymous poster hash: 87a35...3f1

Etc. Anonymous poster hash: ae90a...8e0

Ok da frøken Autocorect :P

 

Anonymous poster hash: 87a35...3f1

Skrevet

Si hva dere vil, synes Linni Meister fremstår som et nepeskrell i tv-serier hun er med i, men allikevel er hun nok en god mor. Mora til Michelle virker også veldig fjollete og ung på "unge mødre", var jo bare barnet når hun selv deltok. Regner med at moren hennes hjelper til med barnebarnet. Nei og nei, 18 år og alenemor til to med to barnefedre, er det noe å skryte av? Og den siste skal ikke stille opp? 



Anonymous poster hash: c0940...a58
Skrevet

Si hva dere vil, synes Linni Meister fremstår som et nepeskrell i tv-serier hun er med i, men allikevel er hun nok en god mor. Mora til Michelle virker også veldig fjollete og ung på "unge mødre", var jo bare barnet når hun selv deltok. Regner med at moren hennes hjelper til med barnebarnet. Nei og nei, 18 år og alenemor til to med to barnefedre, er det noe å skryte av? Og den siste skal ikke stille opp?  Anonymous poster hash: c0940...a58

Jaja, og ellers da? Fortell litt om deg selv da, ble veldig nysgjerrig nå!

 

Anonymous poster hash: 87a35...3f1

Skrevet

 

 

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?

 

Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

Wow, du virker over gjsnitt intr i den familien..?

 

Anonymous poster hash: e187c...1b7

Nei men jeg leser bloggen hennes bare. Hilsen 4-barns mamma på 30 år.

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

Skrevet

 

Har bladd meg gjennom et par sider siden jeg så den lå ganske høyt. Kan noen fortelle meg hvorfor denne bloggen er så populær? Ikke er hun spesielt vakker, ikke skriver hun bra eller riktig, ikke spesielt dyktig i fotografering. Hva er det som fenger her?

 

Anonymous poster hash: 47ff2...121

Hun er ivertfall en veldig flink mamma til å være så ung. Synes hun har klart seg utmerket. Har bil,leilighet som attpåtil er så ryddig og fin. Datteren hennes på 3 år kan hele abc,slutta med smokk og bleier. Synes hun er en flink ung jente som har tatt ansvar for sine handlinger på en bra måte. Hun Fortjener rosen. Skjønner ikke hvorfor damer på hennes mors alder skal sitte å hakke på henne.

 

Anonymous poster hash: c851f...f50

Signerer denne👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...