Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Har tatt graviditetstest senest idag. Har en del symptomer på graviditet, men kan hende jeg innbiller meg det. Når fikk dere mensen tilbake ? Mistet tidlig, rundt 6 uker på vei. Anonymous poster hash: ca8af...d4b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Min venninde ble gravid 2 uker etter en spontanabort. Hun hadde heller ingen mens.. Må føye med at hun fødte en velskapt baby som er 1 år nå😊 Anonymous poster hash: 07e85...5a1
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Du kan jo ha mistet en tvilling?
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Hvis jeg hadde mistet en tvilling, da burde testen vist positivt ? Siden jeg da ville vært ca 12 uker på vei:) får vente i spenning,håper jeg er gravid:) Anonymous poster hash: ca8af...d4b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Jeg mistet gravidsymptomene mine dagen etter min SA. Men etter ca en uke kom de tilbake så jeg begynte å gruble men testet negativt. Tvilling eller ennå gravid, jeg så fosteret i trusa. Det var en ekstra belastning. Men var ikke gravid. De symptomene varte i et par uker. Lurer på om det var psykisk. Husker ikke når jeg fikk mensen igjen men innen et par mnd. Du er neppe gravid selv om du sikkert håper det, om du ikke har blitt gravid etter spontanaborten og kanskje ikke får positiv test ennå, men med symptomer så skal man egentlig teste positivt. Klem! Anonymous poster hash: 49f54...c73
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Er det jeg også tenker, at jeg ikke er gravid enda men håper i det lengste. Er nok mye psykisk. Kjennes ut som jeg skal få mens hvert øyeblikk, men slik har det har det vært i snart to uker. Tusen takk for svar, klem Anonymous poster hash: ca8af...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå