Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Det er jo en jungel der ute, har prøvd å lese meg frem på tester og diverse uten å bli noe klokere. Småtten har bikket 5 år og trenger ny stol. Han er 17,5 kg så besafe holder ikke så mye lenger... Noen tips til meg?? Anonymous poster hash: 133d3...0e5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Kansje han kan bruke en sittepute nå? Anonymous poster hash: 227f8...441
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Æsj, trodde du kom med et saftig innlegg som skulle TA bilstol nr 2 jeg nå!!! Kraftig lei av bilstol nr 2 som er høyst nødvendig, høyst umulig å lete seg frem til den beste testvinneren og er SATANS dyr!!! Det skulle ikke vært lov å være så dyr!!! AAAARG på bilstol nr 2 og alle deres hundreogførtie produsenter!!!! Anonymous poster hash: 668e3...950
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Ja nå ble jeg klokere... Eventuelt bare mer provosert over pris... Jaja jeg får droppe den daglige cavaflasken denne måneden. Men jeg trenger fortsatt tips🙊 Anonymous poster hash: 133d3...0e5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Blir vel bilstol nr 3 nå vel? Cybex solution x fix eller juno 2 fix - den med pute, forovervendt. Den har du en halvkilo til... og cybex sirona - begge veier. Fantastiske priser på noe som burde vært subsidiert.... Anonymous poster hash: 668e3...950
Appelsinpiken Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Da er det vel beltestol som er der neste nå. Cybex solution x2 fix eller besafe izi up er to gode stoler
Puppen og lillemor Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Æsj, trodde du kom med et saftig innlegg som skulle TA bilstol nr 2 jeg nå!!!Kraftig lei av bilstol nr 2 som er høyst nødvendig, høyst umulig å lete seg frem til den beste testvinneren og er SATANS dyr!!! Det skulle ikke vært lov å være så dyr!!! AAAARG på bilstol nr 2 og alle deres hundreogførtie produsenter!!!! Anonymous poster hash: 668e3...950 Er så ekstremt enig!! Helt siden førstemann måtte over i bilstol når 2 har jeg vært sint på bilstol nr 2! Ikke bare er den dyr, men den tar jo like mye plass som to voksne mannfolk! Og nå har vi kjøpt bil nr 2, så da må vi søren meg ha bilstol nr. 2 nr. 2
Puppen og lillemor Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Men som et seriøst svar.. Det er vel beltestol som gjelder nå ja! Vi har en britax isofix beltestol.. Veldig fornøyd med den! Ryggen kan reguleres, og hode/nakkestøtten kanflyttes oppover ettersom barnet vokser! Og ikke minst, jenta er mye mer fornøyd på biltur etter hun fikk sitte i beltestol
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Blir vel bilstol nr 3 nå vel? Cybex solution x fix eller juno 2 fix - den med pute, forovervendt. Den har du en halvkilo til... og cybex sirona - begge veier. Fantastiske priser på noe som burde vært subsidiert.... Anonymous poster hash: 668e3...950 Cybex Sirona? Den går jo kun opp til 18 kg, og er altfor liten for en 5 - åring! Meget dårlig tips. Og til du som nevner sittepute, elendig "sikring", ungen sitter litt høyere opp, men har NULL sikring. Til HI, du må ha en beltestol nå, Sjekk ut Cybex Solution X2 fix (evt. uten isofix), eller Besafe sine beltestoler. Alle beltestoler går fra 15-36 kg. Vil du ha en god beltestol, styr unna f.eks Britax Adventure - den har mindre beskyttelse. Anonymous poster hash: 150e8...d9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå