Gå til innhold

Hva POKKER skjedde her?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er det merkeligste jeg har opplevd:

Mannen min og jeg er hjemme, og barna har lagt seg. For et par timer siden gikk jeg opp i 2. etasje. Da jeg kom opp trappa la jeg merke til at noen snakket sammen. Jeg tenkte vi hadde glemt tv der oppe, men det var av. Merkelig, tenkte jeg, og gikk ned igjen.

For en liten stund siden kom mannen min opp trappa sammen med meg, for vi skulle flytte et bord ned. Da vi gikk opp de siste trappetrinnet stoppet vi begge opp samtidig. Stemmene til to som diskuterte var veldig tydelig, og de stoppet liksom opp fordi at vi kom opp trappa. De hadde vestlandsdialekt, og det var ingen tvil om at dette var en diskusjon. Mannen min og jeg gikk videre, og kikket rundt oss. Hvor kom lyden fra?

Mannen min sa at laptop'en min sikkert hadde startet seg selv, og jeg gikk ned. Den var fremdeles av, ikke noe tv eller radio heller. Da jeg gikk opp igjen fortalte jeg ham at det hadde skjedd tidligere og, og spurte hva det kunne skyldes. Han var helt forvirret. Vi har heller ikke babycalls lengre heller, og ingenting annet som kan forklare dette.

Har noen andre opplevd dette? Mannen min er forsker, og har har lite til overs for 'alternative' ting. Selv er jeg ganske intuitiv, men har aldri opplevd noe slikt.

Anyone? Jeg ble ikke redd, men det var helt klart stemmer som sluttet samtalen da vi kom opp. Hjelp?!

Anonymous poster hash: b09be...1ba
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åndenes makt. :)

Anonymous poster hash: 9b7ab...d42
Skrevet

He he. Kanskje det? De snakket med vestlandsdialekt, la vi begge merke til. Utrolig merkelig greie. Med unntak av noen lysfenomener har vi aldri opplevd noe annet merkelig, og det er ikke noe 'vondt i veggene' her.

HI.

Skrevet

Kan ha vært noen som bare har vært innom dere og tilfeldigvis kunne høres. Altså, ånder, eller hva man vil kalle dem. Men det blir ganske rart når man hører dialekt osv.

Hørte dere hva de snakket om?

Anonymous poster hash: 387c8...09d
Skrevet

Seriøst, dersom de snakket med vestlandsdialekt ville jeg tilkalt prest el.l med én gang.

Trønder hadde ikke gjort meg noe, sikkert bare Skræmmer'n. (Du vart skræmt no ja!)

Anonymous poster hash: f9991...a04

Skrevet

Seriøst, dersom de snakket med vestlandsdialekt ville jeg tilkalt prest el.l med én gang.

Trønder hadde ikke gjort meg noe, sikkert bare Skræmmer'n. (Du vart skræmt no ja!)Anonymous poster hash: f9991...a04

Hehe,tror ikke prest biter på trønder-spøkelser. Da må nok sterkere (sug) lut til. Lilly Bendriss kanskje ...:fnise:
Skrevet

Trønder hadde ikke gjort meg noe, sikkert bare Skræmmer'n. (Du vart skræmt no ja!)

Anonymous poster hash: f9991...a04

Ha ha ha. For noen morsomme svar! Takk for en god latter! Vi kunne ikke høre ordene tydelig, og vet derfor ikke hva de snakket om. Grunnen til at jeg antok at tv sto på var at det lød akkurat som en halvtørr nyhetsdiskusjon mellom en mann og en dame. Eller som om to som kjente hverandre godt ivrig utvekslet meninger ingen andre skulle høre, og derfor dempet seg da vi kom. Det kuttet ikke tvert av, men dempet seg raskt som en volumknapp som skrues helt ned.

Mannen ble tilslutt enig med meg om at dette i høyeste grad var det man kan kalle 'uforklarlig', men absolutt ikke 'overnaturlig', selvsagt. :-)

Takk for svar! Dere er litt herlige, noen av dere. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...