Buzzers Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Måtte ta en glukose belastning fordi jeg hadde sukker i urinen, og den viste mellom 4 og 5 fastende , men etter glukose drikken så var den på 8,5 så jeg blir henvist til en spesialist..noen flere som har opplevd dette? og hva er så deres erfaring(er)?
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde 8,4 etter målingene, men ble ikke sendt videre. Fikk beskjed om å ta medisiner, men jeg ønsket ikke det...
shari_z Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Jeg hadde 8,3 tror jeg etter glukosebelastning. De ville ha spesialister inne i bildet, men da dro jeg til utlandet på ferie i 6,5 uker. Kom tilbake og tok ny i uke 32, da endte det på 9,2. Nå skal spesialister inn, men jeg er ikke helt fornøyd. Jeg har egen måler hjemme og sjekker glukosebelastning regelmessig. Spiser jeg noe som får den opp (f.eks. havregryn, for min del), slutter jeg å spise det. Har egentlig god kontroll med diett, noe som langtidsblodsukker måling beviser. Finner ut neste uke hva de ønsker å gjøre med meg framover. Men vet jeg medisiner frister lite. Lykke til videre!
Buzzers Skrevet 23. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2014 Takk for svar, jeg er 37+5 nå,lykke til dere også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå