Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jenta mi på 11 år tråkket over for en uke siden. Hun har siden da klaget over at hun har vondt i benet. Hun sier det er vond på siden av ankelen og oppå/rundt vrista. I dag hadde det vert veldig vondt på skolen. Vurderer om jeg skal ta kontakt med lege. Har tenkt at hun bare har fått seg en trøkk, og at det ville gå over av seg selv. Men nå har hun hatt vondt i over en uke. Jeg tror ikke hun er hoven og hun er ikke blå. Ville dere tatt kontakt med lege eller ventet en liten stund til? Anonymous poster hash: 0b05f...0ea
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Jeg ville uten tvil tatt kontakt med legen, antagelig ville jeg gjort det allerede etter et par dager. Anonymous poster hash: 31ff3...ae4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Jeg ville tatt kontakt med legen. Om hun går på foten så har hun mest sannsynlig bare forstuet foten, men jeg syns det er greit å få det sjekket allikevel. Jeg tråkket over en gang å var overbevist om at det var brudd. Kunne ikke stå på foten å eg var veldig hoven å blå. Det var ingen brudd, men jeg var hoven i 4 måneder å blå i 6 måneder. Var plaget med at det var vondt i nærmere ett år. Anonymous poster hash: 4dcdb...630
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Mest trolig er det bare en forstuing, men vet om flere tilfeller hvor det har vist seg å være brist eller brudd selv om barnet (eller voksen) har greid å gå på foten. Så få en sjekk på dette i morgen. Anonymous poster hash: 76c7e...959
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Tusen takk for svar:-) Hun går på foten, og hun sier det ikke gjør vondt når hun sitter helt i ro. Men er vondt når hun strekker og bøyer foten. Hun har stått og gått mye på skolen i dag, og da sa hun at foten hadde begynt å svikte. Tror nok jeg tar en tlf til legekontoret i morgen og hører om vi får en time. Hi Anonymous poster hash: 0b05f...0ea
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Et skikkelig overtråkk er skikkelig vondt! Gjorde det selv for 3 mnd siden og det er fortsatt vondt hvis jeg bøyer det til den ene siden. Du kan jo ringe i morgen å høre. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå