Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 skjer det noe. Jeg er 32 uker på vei med mitt 2 barn. Alt ser helt fint ut med barnet og jeg har et barn som er helt friskt. Jeg klarer likevell ikke slippe den angsten for at PLUTSELIG skjer det noe med barnet...kvier meg for å handle inn klær(vet kjønn) og diverse pga dette... har hatt et tilfelle i familien hvor det gikk veldig galt, men jeg kan jo ikke tenkte slik!! Hvorfor kan jeg ikke bare nyte den siste graviditeten og kose meg... er det bare jeg som tenker slik?? Anonymous poster hash: 5fc91...aa5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Er nøyaktig som deg. Uke 34 nå. Ble også stresset av å ikke kjøpe ting så nå har jeg motvillig begynt. Kjøpt bare det jeg MÅ ha. Anonymous poster hash: b4d9e...34a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 uff jeg vil jo kose meg!:-( men man må jo begynne en gang, må jo ha noe klart til barnet kommer...... Anonymous poster hash: 5fc91...aa5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde et virkelig problemsvangerskap. Jeg satset likevel friskt på at alt skulle gå bra. De innkjøpte tingene ble riktignok ikke brukt før etter flere mnd da jeg fikk en bitteliten baby, men ikke mal fanden på veggen! Anonymous poster hash: 0a751...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå