Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Har truffet en mann jeg liker veldig godt, han har tatt meg ut på dyre middager, skjemt meg bort.. Må innrømme jeg var vanskelig i begynnelsen,men så fort jeg likte ham så er jeg "solgt"... Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på meg, og han virker ikke like intr. i meg lengre, men vi møtes som før og har det fint sammen.. Bør jeg bare slappe av eller grunn til å bekymre meg hvis jeg merker endring her? Anonymous poster hash: fe752...6c9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Er det snø om vinteren? Ja, menn mister interessen. Anonymous poster hash: 9e6c9...860
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Ok.. what to do then? Anonymous poster hash: fe752...6c9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Man kjører omvendt psykologi. Anonymous poster hash: e534a...ddf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 spiller hard-2-get? Anonymous poster hash: fe752...6c9
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Nei, vær så snill og slutt med spillene. Ingen voksne mennesker holder på slik - med mindre man vil ha en partner som hele tiden må spilles med. Har vært i et forhold der jeg måtte spille mindgames hele tiden - ble drittlei ganske raskt. Man kan aldri være seg selv med slike menn. Er han ikke interessert lenger, så sier du at du ser han har mistet interessen, og spør om han vil fortsette å treffes eller om han ikke synes det er en god ide. Anonymous poster hash: b27c3...d70
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Enig, spør rett ut. Anonymous poster hash: 5b2cc...f81
Virginia. Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Enig med den over. Selv om hard- to- get eller annet type spill kanskje kan ha en kortsiktig ønsket effekt, så vil du vel egentlig verken ha en mann som gjør slikt mot deg eller en du selv må være slik mot for at han skal være interessert.... ? Vent og se en stund du, kurtisefasen går over og erstattes av hverdagsforelskelse- det er helt naturlig at det er slik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå