Gå til innhold

Dette er vel tenner, eller?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den siste uka har jenta på 5 mnd vært veldig urolig på kveldene. Våkner veldig ofte og gråter. Vanligvis så hjelper det at jeg tar henne opp og vugger til hun sovner igjen, men nå er hun utrøstelig. Satt og vugget på henne i sta mens hun skrek og prøvde å massere gommene hennes litt. Vet ikke hvorfor jeg startet å gjøre det, men hun ble i hvert fall helt rolig og har (banki bordet) sovet en hel time nå. Kan det være tennene som gjør henne så urolig? Hun er rolig og sover hele natten. Så rart at det er bare på kvelden hun våkner så ofte

 

Anonymous poster hash: 3ff4c...2fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja,,det kan være tenner.

 

Anonymous poster hash: 106b3...3d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...