Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Er den ekstra stor? Noe bra salg der for tiden? Anonymous poster hash: 7e93e...b3d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Jepp, den er kjempe stor. Om de har noen tilbud der nå veg jeg ikke, for har ikke vært der siden juni. De har bygd om, så vet ikke om de er ferdig. Anonymous poster hash: 8081b...bb8
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på? HI Anonymous poster hash: 7e93e...b3d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på? HI Anonymous poster hash: 7e93e...b3d Ja, dårlig service 😉 Anonymous poster hash: 9d8b2...b0a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på? HI Anonymous poster hash: 7e93e...b3d Ja, dårlig service 😉 Anonymous poster hash: 9d8b2...b0a Ha, ha! Det er greit, jeg er selvhjulpen. Anonymous poster hash: 7e93e...b3d
Shamy Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på? HI Anonymous poster hash: 7e93e...b3d Ja, dårlig service 😉 Anonymous poster hash: 9d8b2...b0a Ha, ha! Det er greit, jeg er selvhjulpen. Anonymous poster hash: 7e93e...b3d Ikke spesielt bra service, men de har godt utvalg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå