Gå til innhold

Plantasjen Bærum


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den ekstra stor?

 

Noe bra salg der for tiden?

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, den er kjempe stor.

Om de har noen tilbud der nå veg jeg ikke, for har ikke vært der siden juni.

De har bygd om, så vet ikke om de er ferdig.

 

Anonymous poster hash: 8081b...bb8

Skrevet

Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Skrevet

Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Ja, dårlig service 😉

 

Anonymous poster hash: 9d8b2...b0a

Skrevet

 

Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Ja, dårlig service 😉

 

Anonymous poster hash: 9d8b2...b0a

Ha, ha! Det er greit, jeg er selvhjulpen.

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Skrevet

 

 

Oj så gøy. Da må jeg dra dit en dag, vet du om de har noe de har spesialisert seg på?

 

HI

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Ja, dårlig service 😉

 

Anonymous poster hash: 9d8b2...b0a

Ha, ha! Det er greit, jeg er selvhjulpen.

 

Anonymous poster hash: 7e93e...b3d

Ikke spesielt bra service, men de har godt utvalg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...