Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Savner han og vi hadde det veldig fint sammen, men vi ble litt lei av hverandre pga vi gikk oppi hverandre dag ut og dag inn pga jeg gikk hjemme med baby og han gikk på aap i påvente av vidreutdanning/etterutdanning.. Nå har det gått lit over 4 mnd siden bruddet.. Han har fått seg ny dame, men har inntrykk av at han egentlig kun er sammen med henne for å gjøre meg sjalu.. For han virker fortsatt interessert og har ved noen anledninger hintet til at det fremdeles er håp for oss.. Så.. noen tips i å prøve å få han til å bli interessert i meg igjen? Jeg har alt gått ned 15 kg siden bruddet.. men mangler en goood del for å bli slank.. (type 40 kg..) jeg veier ca 10 kg mer nå enn det jeg gjorde da vi ble sammen. Jeg var også blond da vi ble sammen, men er nå mer mørkeblond.. Hvordan få han interessert igjen? Jeg vil ha han tilbake, ikke bare pga meg selv, men også pga barna hjelp?? Anonymous poster hash: f96c5...b94
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor nevner du hårfargen din? Vil han bli sammen med deg hvis du blir blond igjen? Anonymous poster hash: 4d1c1...d21
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Er dere veldig unge? Anonymous poster hash: dd7a3...6cf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor nevner du hårfargen din? Vil han bli sammen med deg hvis du blir blond igjen? Anonymous poster hash: 4d1c1...d21 Selv gikk jeg ned ca 10 kilo og farga håret brunt etter å ha vært mørkleblond. Ble ikke sammen igjen. Heldigvis. Fant en ny og bedre type Han er pappa til mitt andre barn idag. Så kan ikke hjelpe deg. MEN lykke til. Anonymous poster hash: 6959c...f93
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Er det du som spurte om mannen din var vinglete? Han som fortalte deg om sexlivet med hun nye som han skal flytte sammen med etter å ha vært sammen i 3 uker? i såfall: LA HAN GÅ! Anonymous poster hash: 12502...26f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Prøve å få til noen aktiviteter med han, sammen med deg og barna? Anonymous poster hash: 9fa95...621
Siamese Hellhound Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Gjør noe morsomt og spennende, begynn på prosjekter du har hatt lyst til lenge, gå ut, treff folk. Tenker at de som har det bra med seg selv er de mest attraktive for andre også. Vinn-vinn, med andre ord. :-)
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Vi skal finne på noe til helga. Vi skulle snakke om det i morgen. Er ikke samme mannen som det innlegget fra i går. Leste det og er ikke lik historie. Nei, bare nevnte det med hårfargen. Visste ikke om det hadde noen betydning. Anonymous poster hash: f96c5...b94
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå