Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Han er ukependler og kommer endelig hjem i morgen. Siden vi nettopp har hatt bryllupsdag så vil jeg gjøre stas på han. Forslag til en romantisk date i heimen? Og hva for noe godt annet enn fredagstacoen kan jeg mekke sammen?takker for innspill Anonymous poster hash: 8ae62...bcf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Sett på musikk som dere liker. Ellers setter thomas dybdahl, ane brun, coldplay ellrr bon iver stemning synes jeg;-) lag f.eks biff med fløtegratinerte. Lag en lett dessert du vet han liker. Pynt deg litt ekstra. Barber deg på legger og nedentil.. ha på en sexy truse. Vis at du er interessert i han og massr nærkontakt. ;-) og ja.. vin såklart;-) Anonymous poster hash: 5f466...017
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Sett på musikk som dere liker. Ellers setter thomas dybdahl, ane brun, coldplay ellrr bon iver stemning synes jeg;-) lag f.eks biff med fløtegratinerte. Lag en lett dessert du vet han liker. Pynt deg litt ekstra. Barber deg på legger og nedentil.. ha på en sexy truse. Vis at du er interessert i han og massr nærkontakt. ;-) og ja.. vin såklart;-) Anonymous poster hash: 5f466...017 Høres herlig ut, tusen takk for tips spørs om ikke det blir biff i morra ja Anonymous poster hash: 8ae62...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå