Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Ikke bare med ideologisk tankegang, men rent praktisk? I fremtiden, om det er 100 år eller 1000 år til. Trur dere de er mange nok og sterke nok til å ta over verden? Deres agenda er jo verdensherredømme. Er det et mye større antall fredelige muslimer, eller trur dere de fleste deler samme syn? Et samfunn basert på sharia. Nå har de virkelig fått verdens øyne rettet mot de. Det vil de jo. De vil spre frykt og det klarer de til det ytterste. Med slike videoer og bilder, hvem vil ikke bli skremt? I følge islam, er alle andre som ikke deler deres livssyn vantro. Og vantro er i deres øyne ikke verdt noe. De dreper småbarn som er gift med eldre menn av slik og ingenting. Kvinner som blir voldtatt er urene, de kan stenes. Det samme med homofile. Verden kan ikke lenger lukke øynene, nå er de i alle medier med sin grusomhet. Jeg er i mot krig i utgangspunktet. Men jeg skulle ønske at verdens stormakter kunne gått sammen nå, stormet ALLE steder de driver å etablerer seg. Ta de ut! De er som et følelsesløst virus som må fjernes Anonymous poster hash: 1c693...b4f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Muslimer generelt er ikke veldig smarte (De bidrar faktisk bare med mindre enn 2% av vitenskapelige artikler) så jeg tror ikke de vil nå langt. Anonymous poster hash: 8a1ad...9b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå