Gå til innhold

Regntøy å anbefale til 5-åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har vokst ut av regntøyet sitt, så må kjøpe nytt. Hva slags merker har dere god erfaring med? Synes endel regntøy er dyrt, rundt 500 kr. for et sett. ER det noe som er billig og bra? Todelt...

Anonymous poster hash: 723e8...2d0
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vi plar halde oss til reflex, som er veldig slitesterkt. Pleier kjøpe til halv pris når eg finn det, og lagre til dei veks ut av det gamle settet, men veit ikkje om nokon stader dei sel til halv pris akkurat no.  Om du ikkje bur her på vestlandet, kan det godt hende at billegare merke kan duge.

Endret av soleia
Skrevet

Takk! Noen som har erfaring med Tretorn regntøy? Det er salg på det nå ser jeg. Har god erfaring med Tretorn støvler.

HI

Anonymous poster hash: 723e8...2d0
Skrevet

Har ei på 4 og hun har todelt regntøy fra Helly Hansen. Godt fornøyd med det. Hun er godt over middels aktiv og er mye ute. Regntøyet holder godt i regnvær og det er slitesterkt.

Betalte rundt 500,- for hele settet på Coop Mega.

Anonymous poster hash: b692b...aa7
Skrevet

Obs har ofte tilbud på HH og Navigere. 

Jeg har gode erfaringer med troll sitt. Etter mine erfaringer så finnes ikke bedre regntøy. Og jeg har teste det meste på 2 viltre gutter i bhg.

Skrevet

Bruker Polarn O. Pyret. De er gode i størrelse, forrige sett (ok, kjøpt ganske stor) holdte ut i 2,5 år. Da blir ikke prisen så skrekkelig. Kjøpte nå nettopp, og den vil passe 5,5 åringen i hvert fall til han er 7. Liker godt at buksen er veldig høy og jakken knappes med trykknapper. Og vi bruker stort sett bare sydvesten.

Hadde Reflex første år, men det ble slitt fortere enn P.O.P. dressen og var blitt ubrukelig etter 1 år. Vi bor på Vestlandet, så de blir mye brukt og mye vasket.

Anonymous poster hash: 14d81...d3c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...