Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Har nylig begynt å dampe, og skjønner jo at dette begynner å bli mer og mer normalt blandt de som vil / prøver å slutte å røyke. Har dampet nå i over 2 uker, uten å engang hatt lyst på en røyk, og jeg koser meg med det med god samvittighet. Leiligheten er blitt røykfri, slik at den kampen er tatt før det blir barn i hus om (forhåpentligvis) ikke så lenge. Så hvordan er det med dere damer? Flere enn meg som damper? Hvor lenge har du holdt på? Smaker å anbefale? Anonymous poster hash: cb4a4...32f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Hæ? Hva er det? Er det like godt som en vanlig røyk? Anonymous poster hash: 4b623...1ca
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Atte hva?? Anonymous poster hash: 15609...b30
MissMagica Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Ja, jeg damper :-) Har dampet siden i fjor sommer og har ingen planer om å slutte. Elsker det! Selv er jeg veldig glad i kaffe og karamellsmaker og bestiller stort sett fra Ecigwizard.com. Rask levering, grei pris og supert på smak.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Mener du 'vaping'? Anonymous poster hash: 39002...605
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Ja, er helt frelst! Hadde ikke trua i det hele tatt da mannen kjøpte seg en sånn og ville ha meg til å prøve, men jaggu har jeg ikke vært røyksugen et sekund engang etter å ha begynt med damping, selv ikke den første tiden. Gikk mest i tobakkssmaker den første tiden for at overgangen fra vanlig røyk skulle bli så liten som mulig, men forstod raskt at det smakte dritt i forhold til vanilla custard og snake juice. Er helt frelst av snake juice, smaker som surt godteri. :-) Anonymous poster hash: 99deb...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå