Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Synes dette er fryktelig vanskelig! Viser til stillingsannonse på … - ledige stillinger og søker med stor interesse på stilling som ....Jeg (heter XXXX og?) er utdannet sykepleier og adjunkt. Som sykepleier er jeg vant til å forholde meg til mennesker i ulike livssituasjoner og med forskjellige behov, noe jeg finner både givende og spennende. I 20XX tok jeg eksamen på XXXXX, PPU, og siden da har jeg fått noe erfaring i å jobbe med ungdom under utdanning. Dette synes jeg er et veldig interessant og spennende fagfelt. Jeg ivrer for god utdannelse, og jeg ønsker å gjøre en innsats slik at de unge får erfare hva det betyr for et menneske å oppleve læring, mestring og utvikling.Med min bakgrunn og erfaring, interesser og motivasjon mener jeg at jeg er en god kandidat for stillingen. Som person er jeg tålmodig og rolig, jeg kan jobbe både selvstendig og i team. Jeg liker en variert og utfordrende arbeidshverdag, og vil gjerne fokusere på muligheter og problemløsing. Jeg kan også, utover deltidsstilling, stille som vikar for undervisning på helse- og oppvekstfagene.Håper dere nå ser meg som en aktuell kandidat for stillingen, og ser frem til å høre fra dere.Med vennlig hilsen Anonymous poster hash: 12de3...2ce
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Veldig bra! Lykke til Anonymous poster hash: 9b891...5ee
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Bra Siste setningen bør du endre litt på. Slik den er skrevet nå, ser det ut til at det er "dere" som ser frem til å møte "dere". Lykke til!! Anonymous poster hash: 62461...a28
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Som sykepleier er jeg vant til å forholde meg til mennesker i ulike livssituasjoner og med forskjellige behov, noe jeg finner både givende og spennende forholde?? Hva med tilrettelegge? I 20XX tok jeg eksamen på XXXXX, PPU, og siden da har jeg fått noe erfaring i å jobbe med ungdom under utdanning Etter ppu studier ved xxxx har jeg opparbeidet erfaring osv, et fagfelt ++ Jeg ivrer for god utdannelse, og jeg ønsker å gjøre en innsats slik at de unge får erfare hva det betyr for et menneske å oppleve læring, mestring og utvikling. Jeg er Med min bakgrunn og erfaring, interessert og motivert mener jeg at jeg er en god kandidat for stillingen. Jeg liker en variert og utfordrende arbeidshverdag, og vil gjerne fokusere på muligheter og problemløsing STEIKE FOE EI SETNING! :-o Anonymous poster hash: f4606...404
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Det var litt TO MUTCH skryt synes jeg.... Ro ann ned noen hakk... Anonymous poster hash: 57bbf...344
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Syns det ser bra ut. Kan sikkert kutte litt på unødvendige ord her og der - ellers bra! Anonymous poster hash: b39da...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå