Gå til innhold

Skreiv innlegg her om dagen om å handle brukt

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144162450-hvor-mye-ville-du-betalt-for-brukt-ulltøy/

Vel. Kjøpte klærne for 300. Syns det var litt dyrt, men selger overbeviste med at det var svært gode merker. Var jeg som hadde skrevet innlegg på en ønskes-kjøpt-side, og jeg skreiv at jeg ønsket ulltøy til jente i str. 98-104. Det er jo 3-4 år. Etter å ha hentet plaggene i dag og kommet hjem (25 min med bil hver vei), så ser jeg at alle trøyene er i str 90. Det er jo 1,5-2 år. Kjenner jeg blir utrolig irritert. Hvorfor svarte hun på mitt innlegg hvor jeg ber om klær i 98-104 når hun selger noe i mindre str? Jenta mi blir 3 år denne vinteren, så jeg er ikke akkurat interessert i klær i str. 92. Sendt selger en mld, og fått som svar at tøyet hun solgte var stort i str. Har prøvd dem på jenta mi, og de passer akkurat, men er litt kort på armene. Kan brukes i vinter til nød, men ikke neste vinter som jeg også hadde håpet. Irriterende at folk ikke har mer folkeskikk!

Anonymous poster hash: 76b1e...2dd

Videoannonse
Annonse
Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Hvorfor så du ikke på klærne før du reiste hjem?

Skrevet

Hvorfor så du ikke på klærne før du reiste hjem?

Ja. Hvorfor gjorde du ikke det.

Alle gjør vel det?

Anonymous poster hash: e70f4...1a4

Skrevet

Ja, si det. Trist at vi lever i en verden hvor man ikke kan stole på at folk er ærlige. Hentet klærne utenfor jobben hennes. Passet best i følge henne. Sendte mld når jeg var på utsiden og hun kom ut. Hadde følt meg litt frekk hvis jeg skulle holde henne fra jobb for å stå og sjekke hvert plagg. Men skjønner jo det nå, at man ikke burde stole på folk :/

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Stole på folk er én ting, men helt ærlig, var du ikke litt nysgjerrig på hvordan plaggene så ut irl? Eller på om det kunne se ut som at de passet til jenta?

Da ungene var små, kunne jeg fint gå og handle klær til de uten at de var med, men jeg så litt på de først, kjente på stoffet, så det plagget litt lite ut? Jeg vil vite hva jeg kjøper, for å si det sånn. Regner med at du har læet til en annen gang.

Men du, du kan selge det videre og heller kjøpe noe annet i riktig str?

Skrevet

Jeg sjekker alltid før jeg gir fra meg penger og drar. Tar det som en selvfølge at noen som handler fra meg vil gjøre det samme. Selg det videre å si deg en erfaring rikere.

Skrevet

Stole på folk er én ting, men helt ærlig, var du ikke litt nysgjerrig på hvordan plaggene så ut irl? Eller på om det kunne se ut som at de passet til jenta?

Da ungene var små, kunne jeg fint gå og handle klær til de uten at de var med, men jeg så litt på de først, kjente på stoffet, så det plagget litt lite ut? Jeg vil vite hva jeg kjøper, for å si det sånn. Regner med at du har læet til en annen gang.

Men du, du kan selge det videre og heller kjøpe noe annet i riktig str?

Dro det opp av posen og kikket raskt på det i bilen. Var jo litt nysgjerrig så klart. Men kikket ikke nøye nok til å merke str. :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...