Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Har en eks, som etter jeg gikk ifra han ifjordifjord, går rundt å lyver om meg, sier jeg nekter han ungebe- og sverter meg. Han tar ingen initiativ til å ha noen kontakt med ungene, og er psykisk ustabil. Jeg føler mitt beger er overfylt, og ønsker en stopper for dette. Anonymous poster hash: 9acca...f08
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Ifjord * ungene* Anonymous poster hash: 9acca...f08
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Ja, det kan du. Anonymous poster hash: 611ec...50b
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Ifjord * ungene* Anonymous poster hash: 9acca...f08 *i fjor Ja, du kan anmelde ham, men det blir jo et spørsmål om hvorvidt han lyver. Kan du bevise det? Dernest må du bevise at han faktisk har løyet, samt at han har gjort det med forsett. Dersom han ikke plager deg direkte og er psykisk ustabil, bør du kanskje la det fare, og være glad til at han ikke tar kontakt med dere. Det er mitt råd. Hilsen en som har psykisk ustabil eks med besøksforbud Anonymous poster hash: 02a23...800
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå