Gå til innhold

Filmen Børning. Egnet for 6 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Står at den er tillatt for alle. Men er det en film som egner seg for en på 6 år?

Anonymous poster hash: 72bdc...d9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis den er tillatt for alle så skal det ikke være sex og grov språkbruk

Anonymous poster hash: 4852a...a25

Skrevet

Hvis den er tillatt for alle så skal det ikke være sex og grov språkbruk

Anonymous poster hash: 4852a...a25

Nei jeg skjønner jo det. Tenkte mer om det blir kjedelig. Om en på 6 skjønner handlingen. Noen som har sett den?

Anonymous poster hash: 72bdc...d9d

Skrevet

7,5 åringen min elsket den!

Måtte forklare litt, spesielt noe som skjedde i starten ("hvorfor regner det inni bilen?" -du skjønner hvis du ser filmen) men handlingen er jo ellers rimelig enkel da...

Interesse for bil skader ikke.

Anonymous poster hash: fea9b...5f0
Skrevet

Jeg er litt usikker.. Jeg tror kanskje ikke jeg selv ville sett den da jeg var 6. Det er jo en komedie og ikke noe skadelig... Men på et tidspunkt ser man en død person - med øynene åpne slik at man ikke kan bortforklare med at personen sover.. Det er ikke noe blod eller noe ekkelt over scenen i det hele tatt, men selv hadde jeg syntes det var skremmende på den alderen.. Så akkurat det må du vurdere ifht ditt barn. Ellers er det ikke noe skummelt.

Ellers synes jeg det er veldig viktig at barn og ungdom som ser den filmen forstår at det bare er ren fiction og at biler ikke er et leketøy. Men dette gjelder nok helst større barn enn ditt. Alle voksne skjønner jo at dette er helt virkelighetsfjernt og bare veldig morsomt, mens barn og ungdom kanskje kan få litt griller i hodet og tenke at sånn skal de gjøre når de kan kjøre bil.

Anonymous poster hash: 1e62c...92f

Skrevet

4 åringen her likte den godt. Mye bil action

Anonymous poster hash: e5930...dab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...