Gå til innhold

Kan jeg gå på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min kom hjem fra SFO nå og vi oppdaget lus! Jeg skal på jobb inatt og jobber i helsevesene. Kan jeg gå? Aldri vært borti lus før!

Anonymous poster hash: 70f30...e5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du deler vel ikke lue med noen der, så det skal nok gå bra. Lus er ikke sååå smittsomt. Du har mest sannsynlig ikke lys sjøl heller.

Anonymous poster hash: 1bb08...1ef

Skrevet

Nei,ring og si opp jobbe!!!

Anonymous poster hash: dd1ca...74f

Skrevet

Ville ringt og hørt med avdelingen. Sjekk det selv, evt få partner(?) til å hjelpe deg. Se etter egg, de legger seg ca 1cm fra hårroten, ofte i tinningen, rundt ørene. Lus er ganske smittsomt, så det er lurt å behandle hele familien om en har fått det. Bruk lusekammen flittig og bruk shampoen alle sammen.

Anonymous poster hash: 159f7...996
Skrevet

Ville ringt og hørt med avdelingen. Sjekk det selv, evt få partner(?) til å hjelpe deg. Se etter egg, de legger seg ca 1cm fra hårroten, ofte i tinningen, rundt ørene. Lus er ganske smittsomt, så det er lurt å behandle hele familien om en har fått det. Bruk lusekammen flittig og bruk shampoen alle sammen. Anonymous poster hash: 159f7...996

Nei det er ikke så smittsomt.

Anonymous poster hash: 1bb08...1ef

Skrevet

Vi hadde lusepedemi i barnehagen i 5mnd fordi det ikke er sååå smittsomt...

Anonymous poster hash: 159f7...996
Skrevet

Ringte og fikk ikke komme da en pasient har en viktig operasjon.

Anonymous poster hash: 70f30...e5b

Skrevet

Ringte og fikk ikke komme da en pasient har en viktig operasjon.Anonymous poster hash: 70f30...e5b

Da får du heller sove godt i natt :P

Anonymous poster hash: 27425...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...