Gå til innhold

Turdager i barnehagen (3-åringer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange dager i uken er deres 3-åringer på tur med barnehagen? Vil gjerne ha svar fra dere som jobber i barnehage med denne aldersgruppen også.

Anonymous poster hash: cdf9b...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver dag.

Naturbarnehage. Varierende lengde da.

Anonymous poster hash: 3bf90...53c

Skrevet

Tror ikke det er noe fast... Denne uka står det tur på planen en dag, men andre uker kan det være ingen. Tror ikke jeg har sett mer enn 1 dag på en uke, det er i så fall sjelden.

Anonymous poster hash: fcceb...c8a
Skrevet

Er går de bare på tur en dag i uken.

Skjønner ikke helt hvorfor du bare spør spør de som jobber i barnehagen,som mamma som har jeg full kontroll på hvor ofte de har vært på turer å det skjer kun på turdagen.

Anonymous poster hash: 6e122...5c7
Skrevet

det ble litt klossete skrevet.

Mente selvsagt at i VÅR barnehage så skjer kun turer på turdagen.

Anonymous poster hash: 6e122...5c7
Skrevet

Mente at jeg ville ha svar fra både foreldre og barnehageansatte. Da barnet vårt gikk på småbarnsavdeling var de på tur 3 dager i uken, nå er de bare 1 dag i uken. Jeg synes det er litt lite, men vet ikke hva som er "vanlig". Jeg vet jo heller ikke så mye om hvordan arbeidshverdsgen i en barnehage er. Var derfor jeg også ville ha svar fra de som jobber i barnehage. Vi er flinke til å være på tur med familien, så han kommer seg masse ut, men tror alle barna har glede av å komme seg litt mer ut i naturen på dagtid.

HI

Anonymous poster hash: cdf9b...1f9

Skrevet

Jeg jobbet på småbarnsavdeling i fjor, 1-2,5 år. Vi var på tur 2-3 ganger i uka. Vi satset på motorikk, samspill, frihet og selvstendighet og brukte mye turer til å jobbe med dette. Vi var på bibliotek, i skogen, på lekeplasser, fotballbaner osv. Da var vi gjerne på tur fra 10-13.30. Men i år har samme avdeling (jeg har byttet) ikke vært på tur enda etter ferien. De skal visst ha 1 turdag i uka.

Jeg jobber nå på stor avdeling 2,5-6 år og vi har en 1 fast turdag med hele avdelingen i uka. I tillegg går vi gjerne 2-3 småturer med mindre barnegrupper.

Skrevet

Fast en gang i uken og ellers om vi føler for det. Treåringens Bhg gjør det på samme måte :)

Skrevet

2 dager i uka

Anonymous poster hash: a8ee3...9da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...