Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jeg var på fest med bl.a bestekompisen til mannen min i helga. Sent utpå kvelden ble vi alle fulle, og vi to satt ganske tett i sofaen. Ikke for annet enn at det var flere folk der. Vi ble alene i stuen et øyeblikk og da kom jeg til å kysse han på kinnet, og like etter kysset vi. Det var et helt vanlig tørt kyss, ingen tunge og veldig kort. Helt vennskapelig! Ingen så dette heldigvis, for jeg har så anger!! Følte der og da at ikke det var galt, men nå har jeg tenkt masse på dette. Det er jo ikke noe jeg ville gjort i edru tilstand. Vil ikke si noe til mannen min, for han blir kjempeskuffa vet jeg. Og så er jeg så redd for at kompisen hans skal si noe. Men jeg tror ikke han gjør det. Han er vel like lite interessert i å såre ham. Synes dere dette var et stort overtramp? Jeg skammer meg veldig. Anonymous poster hash: 6d672...7d0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Ganske på kanten ja. Skam deg! Anonymous poster hash: 51848...cc7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Ja jeg synes det var dårlig gjort. Hadde blitt lei meg om mannen min kysset venninnen min. Anonymous poster hash: c3778...400
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Jeg vil si ja, at det er et stort overtramp. Men dersom du er 100% sikker på at det aldri vil skje igjen! så hadde jeg ikke sagt noe. Men dersom kompisen sier noe, så blir det jo straks verre at du ikke sa noe... Anonymous poster hash: 8f958...544
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Ikke noe jeg hadde laget noe enormt drama av, akkurat, men jeg hadde ikke blitt veldig imponert om mannen min gjorde noe tilsvarende.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Ja, jeg vet det. Jeg hadde heller ikke likt at han hadde kysset venninna mi. Det er vel ingen forsvar, men det var et veldig kort, tørt kyss. Ingenting annet. Bare dumskap! Åh, som jeg angrer.......... HI Anonymous poster hash: 6d672...7d0
Luna:) Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Jeg stoler veldig på samboeren min, så om han hadde fortalt at han nussa veninna mi på en fest hadde jeg bare ledd. Han hadde nok gjort det samme med meg dersom det var motsatt. Men jeg ville helt klart sagt det til han, slik at han ikke hadde fått vite det av noen andre. Jeg hadde lagt det fram på en måte hvor jeg ikke viste at jeg følte meg "skyldig". Noe sånn som: "Å, herreguuud... Vet du hva?! Tror jeg kyssa Petter i går(vi kaller han det)! Klina ikke altså, bare sånn rask nuss... Guud no så flaut!" Jeg syns ikke du bør engste deg noe over dette...
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Jeg stoler veldig på samboeren min, så om han hadde fortalt at han nussa veninna mi på en fest hadde jeg bare ledd. Han hadde nok gjort det samme med meg dersom det var motsatt. Men jeg ville helt klart sagt det til han, slik at han ikke hadde fått vite det av noen andre. Jeg hadde lagt det fram på en måte hvor jeg ikke viste at jeg følte meg "skyldig". Noe sånn som: "Å, herreguuud... Vet du hva?! Tror jeg kyssa Petter i går(vi kaller han det)! Klina ikke altså, bare sånn rask nuss... Guud no så flaut!" Jeg syns ikke du bør engste deg noe over dette... Takk Mannen min spurte om noe hadde skjedd, for han vet at kompisen hans liker meg.......Jeg sa at ingenting hadde skjedd (dumme meg), for å skåne ham. Han var så sur på meg for noe annet fra før av, at jeg ikke orket mer drama......... Og så var jeg redd for å ødelegge noe mellom dem. Håper håper at kompisen også holder kjeft. Ingen av oss ønsker å såre mannen min, og ærlig talt så var det vel ikke det verste jeg kunne ha gjort. Jeg kunne ha dratt det så langt at det ble klining. Men det var som du sier "bare et nuss" HI Anonymous poster hash: 6d672...7d0
Luna:) Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Jeg stoler veldig på samboeren min, så om han hadde fortalt at han nussa veninna mi på en fest hadde jeg bare ledd. Han hadde nok gjort det samme med meg dersom det var motsatt. Men jeg ville helt klart sagt det til han, slik at han ikke hadde fått vite det av noen andre. Jeg hadde lagt det fram på en måte hvor jeg ikke viste at jeg følte meg "skyldig". Noe sånn som: "Å, herreguuud... Vet du hva?! Tror jeg kyssa Petter i går(vi kaller han det)! Klina ikke altså, bare sånn rask nuss... Guud no så flaut!" Jeg syns ikke du bør engste deg noe over dette... Takk Mannen min spurte om noe hadde skjedd, for han vet at kompisen hans liker meg.......Jeg sa at ingenting hadde skjedd (dumme meg), for å skåne ham. Han var så sur på meg for noe annet fra før av, at jeg ikke orket mer drama......... Og så var jeg redd for å ødelegge noe mellom dem. Håper håper at kompisen også holder kjeft. Ingen av oss ønsker å såre mannen min, og ærlig talt så var det vel ikke det verste jeg kunne ha gjort. Jeg kunne ha dratt det så langt at det ble klining. Men det var som du sier "bare et nuss" HI Anonymous poster hash: 6d672...7d0 Okey, blir jo litt annerledes dersom kompisen liker deg. Syns fortsatt ikke du skal skamme deg, men er kanskje lurt å ikke si det til mannen din da ja
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Jeg stoler veldig på samboeren min, så om han hadde fortalt at han nussa veninna mi på en fest hadde jeg bare ledd. Han hadde nok gjort det samme med meg dersom det var motsatt. Men jeg ville helt klart sagt det til han, slik at han ikke hadde fått vite det av noen andre. Jeg hadde lagt det fram på en måte hvor jeg ikke viste at jeg følte meg "skyldig". Noe sånn som: "Å, herreguuud... Vet du hva?! Tror jeg kyssa Petter i går(vi kaller han det)! Klina ikke altså, bare sånn rask nuss... Guud no så flaut!" Jeg syns ikke du bør engste deg noe over dette... Takk Mannen min spurte om noe hadde skjedd, for han vet at kompisen hans liker meg.......Jeg sa at ingenting hadde skjedd (dumme meg), for å skåne ham. Han var så sur på meg for noe annet fra før av, at jeg ikke orket mer drama......... Og så var jeg redd for å ødelegge noe mellom dem. Håper håper at kompisen også holder kjeft. Ingen av oss ønsker å såre mannen min, og ærlig talt så var det vel ikke det verste jeg kunne ha gjort. Jeg kunne ha dratt det så langt at det ble klining. Men det var som du sier "bare et nuss" HI Anonymous poster hash: 6d672...7d0 Okey, blir jo litt annerledes dersom kompisen liker deg. Syns fortsatt ikke du skal skamme deg, men er kanskje lurt å ikke si det til mannen din da ja Det er mannen min som har sagt at han tror han gjør det. Sikkert derfor han spurte om noe hadde skjedd også.... HI Anonymous poster hash: 6d672...7d0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 En liten oppdatering, nå nevnte mannen nettopp at han syns det var rart at ikke kompisen hans har gitt lyd fra seg siden lørdag........Jeg merker jeg er helt nervøs her HI Anonymous poster hash: 6d672...7d0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 Du kysset bestekompisen til samboeren din, selvfølgelig er det galt! Når du vet at mannen din blir skuffa/lei seg, så skjønner du også at du har gjort noe galt Anonymous poster hash: 31a6f...271
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #14 Skrevet 21. august 2014 Hadde det skjedd noe sånt ville mannen vært den første jeg sa det til. "En vennskapelig nuss" høres mye bedre ut om det kommer fra deg enn om han hører fra andre at "dama di kyssa Petter i går!" Vet hvordan jeg selv hadde reagert dersom det var mannen min som hadde vært i din situasjon. Hvis du ikke sier noe selv er det som å innrømme overfor alle at du har gjort noe galt som du bør prøve å gjemme, og hvis mannen din finner det ut vil det være et mye større tillitsbrudd for han enn om du bare hadde fortalt det på en lett måte og ledd det bort. Selv om du har sagt at det ikke skjedde noe kan du bare si litt henslengt at "Gud, jeg kom på noe fra i går, Petter og jeg satt og snakka om - - - - - og så endte det hele i en vennskapelig nuss. Hjelpes meg, jeg er glad jeg ikke er singel sånn at han kanskje kunne trodd jeg var interessert! Nei huff." Eller noe slikt, så du samtidig får poengtert at du ikke er interessert i han på noe vis. Hvis han blir sint på deg så har du i det minste vært ærlig, og du har minimert risikoen for stor baluba senere (og du slipper å gå rundt og være redd for at noen skal fortelle det til han) fremfor at det er noe han finner ut en annen gang. Kan jo hende noen andre har sett dere og, for alt du vet. Anonymous poster hash: efcd0...ad3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #15 Skrevet 21. august 2014 Hele greia høres veldig fjor10ss ut.... Hadde forøvrig blitt kjempeskuffet hvis mannen min kysset/nusset venninnen min! Anonymous poster hash: 18e04...76f
Nodisc Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Dette høres ut som noe som kommer til å komme fram i lyset om ikke lenge uansett. Desto lenger du venter, desto mer sårer du han. Når du skjuler det på denne måten så virker det som det betydde noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå