Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jeg har en onkel igjen. Det er den familien jeg har, bortsett dra man. OG barn. Onkel og tante, hans kone, sier hele tiden at de skulle ønske vi hadde mer kontakt. Men de ringer aldri, ikke på min birsdag eller på barna sine bursdager. Da jeg lå på Radiumhospitalet, lå der tre ganger på 1,5 år, ringte de aldri . Jo, én gag ringte onkel. Han ringte den dagen jeg ble lagt inn. Jeg ble så glad da jeg så han ringte. Men det han spurte om var om jeg, mannen og barna ville komme på kaffe og kaker noen dager senere. Da jeg svarte at det passet dårlig, svarer han "ja, det gjør vel det!" Han viste jeg skulle på sykehuset, men hadde vel glemt det. Og da han ble minnet på det, ble han sur. Han lagde skikkelig drama i dåpen til min datter, da han "reagerte" på gaven hun fikk av mine fosterforeldre! Og i bursdagen hans (feiret rund dag for noen uker siden) sa han hei til meg da jeg kom og snakket ikke mer med meg før 5 min før jeg skulle reise hjem. Hva skal jeg gjøre??? Han er det eneste jeg har igjen fra mammas side. Og snakker jeg med han om dette, blir det et "helvete" 😳 Anonymous poster hash: 17c02...2d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå