frk Nilsen Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Hello sweetie! og andre Doctor Who-nerder! Er du klar for Peter Capaldi som 12`doctor på lørdag? Har sett teaser på BBC, og det ser ganske bra ut Tviler på at han når David Tennant til sokkene, men gleder meg!
ms.Pond Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Mmmm ja! Har bevisst unngått å tenke på doctor who den siste tiden og begravet meg i western/sci-fi (firefly) og andre serier Tenk at det er på lørdag alt! Da blir det fæst i heimen. Junior skal tilfeldigvis på besteforeldrebesøk den natten, så det kunne ikke blitt bedre. Er ikke så mange som når Tennant til sokkene, selv om nummer 11 var et godt steg i rett retning Capaldi var jo lovende som bikarakter og romer i Pompeii, så det kan se lovende ut. Har ikke sett teaser enda, men tro du meg jeg skal logge på youtube så fort jeg er ferdig med å skrive her! Og så blir jeg nysgjerrig på "varemerket" hans... Nå har vi hatt 3D-briller og fez, hva blir det neste? *Glede seg!*
ms.Pond Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Oooh yes! Det ser lovende ut, trass i at det ikke er Tennant. The doctor lives on, tross alt
frk Nilsen Skrevet 22. august 2014 Forfatter #4 Skrevet 22. august 2014 Firefly er bra Har sett den ferdig Vi har trålet oss gjennom en del episoder(nesten alle) av Torchwood, første sesongen var litt døv, men har virkelig tatt seg opp Kpt.Jack
Anne-B. Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Bbc entertainment? Har bare sett to sesonger. Gjør det no a tro?
frk Nilsen Skrevet 23. august 2014 Forfatter #6 Skrevet 23. august 2014 Blir bytur i dag https://www.facebook.com/Outlandbutikk/photos/a.350535371386.152252.296394631386/10152552283856387/?type=1&theater
ms.Pond Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Åh! Et vakkert sekund trodde jeg det var i Trondheim Må ikke stikke av for godt nå da! Men tar gjerne noen spoilers om framtida
ms.Pond Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Firefly er bra Har sett den ferdig Vi har trålet oss gjennom en del episoder(nesten alle) av Torchwood, første sesongen var litt døv, men har virkelig tatt seg opp Kpt.Jack Den første serien av Torchwood er knall Den nye de lagde derimot var en gedigen skuffelse. Vi ga opp etter fire episoder :/ Captain Jack er absolutt noe for seg selv Og når man har sett doctor who skjønner man plutselig hvordan han ble som han ble (jeg så de i motsatt rekkefølge)! Genialt med suksessfulle spinoffs :)
frk Nilsen Skrevet 23. august 2014 Forfatter #9 Skrevet 23. august 2014 Åh! Et vakkert sekund trodde jeg det var i Trondheim Må ikke stikke av for godt nå da! Men tar gjerne noen spoilers om framtida Møtte en papp-dalek....
ms.Pond Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Åh! Et vakkert sekund trodde jeg det var i Trondheim Må ikke stikke av for godt nå da! Men tar gjerne noen spoilers om framtida Møtte en papp-dalek.... Ja det er vel ikke så lett å finne dalekanium her til lands...
frk Nilsen Skrevet 23. august 2014 Forfatter #11 Skrevet 23. august 2014 Bbc entertainment? Har bare sett to sesonger. Gjør det no a tro? BBC one tror jeg, tror det må streames
ms.Pond Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Bbc entertainment? Har bare sett to sesonger. Gjør det no a tro? BBC one tror jeg, tror det må streames Netflix har hele serien, den nye riktignok
ms.Pond Skrevet 27. august 2014 #13 Skrevet 27. august 2014 Må si jeg er litt ambivalent her. Men så har jeg vært generelt skeptisk til nye doctor-skikkelser fra starten av, for de kan liksom ikke bli bedre enn den forrige! Og jeg reagerer på at han virket så lost, så fjern, og han ble liksom bare feil i starten av episoden. Håper det tar seg opp etter et par episoder, han vet jo selv at han har ganske store sko å fylle... Leste forøvrig at han har blitt coachet av Tennant, og det syntes i et per sekvenser, måtte humre litt da Så han har jo potensiale!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå