Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Jeg har inntatt thc for 6 uker siden, og finner det merkelig at det ennå slår ut på hjemmetester. Men fungerer disse som graviditetstester? For teststreken holder på å bli negativ, da jeg ser den ene streken såvidt, slik som tidlige positive graviditetstester er. Dette er en QuickScreen test. Anonymous poster hash: 64d7e...a8a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Det er veldig forskjellig hvor lang tid det tar før det går ut av kroppen. Kommer an på mye, bla hvor stor andel fett man har på kroppen, og hvordan forbrenningen er. Ikke noe unormalt i at de slår ut over lang tid, mens hos andre så slår det kanskje bare ut en uke eller tre. Vi bruker ikke så mye sticks, mer innsendte prøver til analyse på sykehuset. Men mener at de sticksene vi bruker virker sånn at om nivåene av et gitt stoff er lave/på vei ut av kroppen, så er streken svakere. Kan ikke svare deg på om det samme gjelder testen du har brukt, siden jeg ikke kjenner denne. Anonymous poster hash: 62ad0...a1d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Takk for svar. Håper denne prøven vil endre seg.. Anonymous poster hash: 64d7e...a8a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor håper du prøven vil endre seg? Du har vel det resultatet du har pga eget valg? Anonymous poster hash: c30a1...22a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå