Gå til innhold

har du møtt veggen noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerte kroppen din fysisk på at den var utslitt?

Anonymous poster hash: b73dc...7d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ved å være utslitt, om du skjønner. Var vanvittig sliten fra jeg sto opp om morgenen, og den minste psykiske påkjenning, som en krangel om småting med mannen eller en stressituasjon med ungene, gjorde at jeg ble akutt utkjørt. Jeg møtte vegge pga noe som hendte i privatlivet.

Anonymous poster hash: 95b3a...950
Skrevet

Blackouts. Kom til meg selv i en kjellerbod og visste ikke når/hvordan eller hvor lenge jeg hadde vært der. Fikk låsninger i kroppen. Lå på sofaen i timesvis uten å være i stand til å røre på noe som helst, ikke en finger engang.

Skrevet

Jeg fikk vondt i hele kroppen, og kraftige elveblest utslett overalt!

Fikk helt nok og angst!

Anonymous poster hash: a1239...ff9

Skrevet

Som de andre skriver over her. Blackouts, stort søvnbehov, tåler ikke stress/mas/press. Angst, totalt utmattet etter noe så enkelt som en dusj, lese avisen eller en liten tur på nærbutikken.

Skal nå på møte med saksbehandleren min på nav. Har nå spydd hele morningen og rister som et aspeløv. Livredd for å ikke bli trodd når jeg snakker.

Kort oppsummert : helt jævlig å ha det slik :(

Anonymous poster hash: 31235...b9e
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Ja, det har jeg! Siste året med min eksmann var en forferdelig påkjenning. Kroppen koblet totalt ut, ingenting funket som det skulle, jeg sov veldig mye, begynte å gråte for den minste ting og til slutt stoppet kroppen min å godta mat, det lille jeg fikk i meg kom i retur. Var hos legen og fikk konstatert at det ikke var noe fysisk feil med meg, det var da jeg skjønte at jeg måtte gå.

Skrevet

Ved å være utslitt, om du skjønner. Var vanvittig sliten fra jeg sto opp om morgenen, og den minste psykiske påkjenning, som en krangel om småting med mannen eller en stressituasjon med ungene, gjorde at jeg ble akutt utkjørt. Jeg møtte vegge pga noe som hendte i privatlivet.

Må legge til at konsentrasjonsevnen min sviktet totalt. Klarte ikke å lese en bok, for hadde glemt hva som skjedde på toppen av siden før jeg var kommet til bunnen. Fikk hodepine veldig lett. Kunne sove hele dagen og allikevel sove hele natten. Før sykemeldingen slet jeg veldig med søvnen, våknet om natten og fikk ikke sove igjen, så stresset at jeg skalv.

Skrevet

Ja det har jeg og håper at jeg aldri kommer dit igjen.jeg så ikke det selv men heldigvis klarte lege og manuellterapeut å ta tak i det før det fikk alvorlige konsekvenser på kroppen. Det var hardkjør på jobb, trening hver dag og minimalt med mat i kroppen, hadde mye smerter i men tenkte ikke over det. Humøret var ræva og jeg grein av den minste lille ting. Hadde masse vitaminmangler i kroppen pga hardkjøret ift trening.hadde utviklet anoreksia uten å være bevisst på det selv, ikke før jeg ble fortalt hva jeg faktisk spiste Ila en dag og hvordan jeg strevde med å få i meg mer mat Så ble sykemeldt i overt 1 år, og den dag i dag 8 år etterpå, har jeg fortsatt ettervirkninger av rovkjøret som jeg utførte kroppen!

Anonymous poster hash: 60694...0ea

Skrevet

Ja. Noen mnd før bruddet med X i fjor. Ville ikke stå opp. Kunne sove hele dagen. Bare å levere barn på skole/bhg var nok aktivitet for meg. Orket ikke være sosial. Ingenting gav meg glede

Anonymous poster hash: 30bc8...bdf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...