Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Hvordan klarer dere alenemødre å være alene hele tiden? Jeg har i dag vært alene med de 3 barna våre for første gang, siden eldste ble født for 7 år siden. Mannen måtte bort å har vært borte i 3 timer. Jeg dør snart.... Anonymous poster hash: 3e9e3...de4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Er ikke alenemor, men lurer veldig på hvordan du har klart å unngå å være alene med ungene i løpet av 7 år??? Anonymous poster hash: 7aa37...d7f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Haha:-)))😂 Anonymous poster hash: 8d867...6bd
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Være alene hele tiden? Hvor har du det fra? Du dør snart? Er du så avhengig av mannen din? Er du ikke mamma da?? Anonymous poster hash: b6763...ca5
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Er ikke alenemor, men lurer veldig på hvordan du har klart å unngå å være alene med ungene i løpet av 7 år??? Anonymous poster hash: 7aa37...d7f Hvordan jeg har klart det? Ehh, fordi vi alltid er sammen vel, er jo normalt det. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 😂 Du tror du dør etter å ha vært alene i tre timer med barna dine? Da burde du virkelig ta deg sammen. Og nei, det er ikke normalt å være sammen hele tiden! Anonymous poster hash: adfc8...e87
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Oi Har du aldri vært alene med barna dine????
Mamma_til_2 Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Stakkars deg og stakkars mannen din visst ingen av dere har hatt alenetid på 7 år!!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Synes du virkelig det er vanskelig med 3 timer alene med dine egne barn? Jeg er alenemor nå på 5 året, men var da alene med barnet da jeg var samboer også. Tilbringer du virkelig all tid sammen med mannen din? Dette ble rart for meg, har jeg misforstått deg? Anonymous poster hash: e627f...bcd
Chl85 Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Hæ? Hvordan har du greid å kun være alene med barna bare 3 timer på 7 år?! Må si du er heldig da Har 2 barn jeg da og har vært "alene" med de 3 uker (mannen ikke ferie) i strekk på dagtid og en helg her og der. . . Og jeg er da ikke alene i mine øyne
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Hvordan klarer dere alenemødre å være alene hele tiden? Jeg har i dag vært alene med de 3 barna våre for første gang, siden eldste ble født for 7 år siden. Mannen måtte bort å har vært borte i 3 timer. Jeg dør snart.... Anonymous poster hash: 3e9e3...de4 Seriøst, er du ALDRI alene med ungene? Er mannen din klint på deg hele tiden? Har både vært alenemor og alene med ungene i forhold mens han er på jobb og begge deler går fint. Anonymous poster hash: d9300...624
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Har dere ikke vært i jobb de siste 7 årene? Ikke en eneste venninnekveld? Hjelpes. Anonymous poster hash: 2fef0...300
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Har dere ikke vært i jobb de siste 7 årene? Ikke en eneste venninnekveld? Hjelpes. Anonymous poster hash: 2fef0...300 Nei vi jobber ikke, da vi vil prioritere familien når barna er små. Vennebesøk tar vi sammen hele familien, har ikke behov for det uten mannen og barna. Forstår ikke hva dere reagerer på? Men men, nå er mannen hjemme igjen og nå skal vi på tur. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #14 Skrevet 21. august 2014 Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Har dere ikke vært i jobb de siste 7 årene? Ikke en eneste venninnekveld? Hjelpes. Anonymous poster hash: 2fef0...300 Nei vi jobber ikke, da vi vil prioritere familien når barna er små. Vennebesøk tar vi sammen hele familien, har ikke behov for det uten mannen og barna. Forstår ikke hva dere reagerer på? Men men, nå er mannen hjemme igjen og nå skal vi på tur. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4 Nå ble jeg nyskjerrig her. Jobber dere ikke? Kjekt å prioritere tid med barna, men hvor får dere penger ifra da? Anonymous poster hash: ae8c6...d78
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #15 Skrevet 21. august 2014 Det går helt greit det,men finner på mye utenfor huset så jeg ikke går på veggene Men helger og ferier kan bli lange ja... Anonymous poster hash: 085c6...37e
Fullrulle86 Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Har dere ikke vært i jobb de siste 7 årene? Ikke en eneste venninnekveld?Hjelpes.Anonymous poster hash: 2fef0...300 Nei vi jobber ikke, da vi vil prioritere familien når barna er små. Vennebesøk tar vi sammen hele familien, har ikke behov for det uten mannen og barna. Forstår ikke hva dere reagerer på? Men men, nå er mannen hjemme igjen og nå skal vi på tur. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4 Nå ble jeg nyskjerrig her. Jobber dere ikke? Kjekt å prioritere tid med barna, men hvor får dere penger ifra da? Anonymous poster hash: ae8c6...d78 Jobber ikke grunnet prioriteringer? Bør ikke barna få mat og klær som en del av disse prioriteringene? Haha... Nei dette tror jeg ikke noe på!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #17 Skrevet 21. august 2014 Tipper dette er hun mammatil2små. Anonymous poster hash: 23052...063
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Dette tror jeg faktisk ikke noe på. Har dere ikke vært i jobb de siste 7 årene? Ikke en eneste venninnekveld?Hjelpes.Anonymous poster hash: 2fef0...300 Nei vi jobber ikke, da vi vil prioritere familien når barna er små. Vennebesøk tar vi sammen hele familien, har ikke behov for det uten mannen og barna. Forstår ikke hva dere reagerer på? Men men, nå er mannen hjemme igjen og nå skal vi på tur. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4 Nå ble jeg nyskjerrig her. Jobber dere ikke? Kjekt å prioritere tid med barna, men hvor får dere penger ifra da? Anonymous poster hash: ae8c6...d78 Jobber ikke grunnet prioriteringer? Bør ikke barna få mat og klær som en del av disse prioriteringene? Haha... Nei dette tror jeg ikke noe på! Vi har nok penger så barna lider absolutt ikke. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #19 Skrevet 21. august 2014 Tipper dette er hun mammatil2små. Anonymous poster hash: 23052...063 Har 3 små vi, ikke 2. Men er nok flere som gjør som oss skjønner du. Anonymous poster hash: 3e9e3...de4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #20 Skrevet 21. august 2014 Jeg klarer allenemødre veldig bra, jeg omgås dem som vanlige folk.Jeg har selv vært alenemor, så vet hvordan det er.Hatet når ble dømt nedenom og hjem, som jeg noen ganger ble (i helt absurde tilfeller av mennesker).Alenemødre er like mye verdt, enn andre.En må ikke være så fordomsfull Sååe..Men det var gjerne ikke det du mente kanskje? Anonymous poster hash: 6b8e8...fdf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #21 Skrevet 21. august 2014 Jeg klarer allenemødre veldig bra, jeg omgås dem som vanlige folk. Jeg har selv vært alenemor, så vet hvordan det er. Hatet når ble dømt nedenom og hjem, som jeg noen ganger ble (i helt absurde tilfeller av mennesker). Alenemødre er like mye verdt, enn andre. En må ikke være så fordomsfull Sååe..Men det var gjerne ikke det du mente kanskje? Anonymous poster hash: 6b8e8...fdf Hadde du giddet å lest hovedinnlegget mitt isteden for bare overskriften, så hadde du forstått hva jeg mente. Ikke verre enn det gitt... Anonymous poster hash: 3e9e3...de4
fikas Skrevet 21. august 2014 #22 Skrevet 21. august 2014 Oj, hadde jeg hatt så mye tid sammen med mannen og barna kan jeg love at jeg hadde vært alenemma for lengst!! 😝 per nå er mannen student en annen plass i landet og er kun hjemme i helgene. Jo, det er litt kjipt men kommer på sikt til å gagne familien så vi holder ut. Jeg har ikke noe problem med å være hjemme med ungene alene og det har heldigvis ikke han heller, så jeg får litt alene/venninnetid litt her og der. All ære til dere som orker å omgås 24/7 - jeg trenger andre impulser ☺️
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #23 Skrevet 21. august 2014 Hvorfor er ikke eldste barnet på skolen idag? Anonymous poster hash: b3b10...e79
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #24 Skrevet 21. august 2014 Jeg klarer allenemødre veldig bra, jeg omgås dem som vanlige folk. Jeg har selv vært alenemor, så vet hvordan det er. Hatet når ble dømt nedenom og hjem, som jeg noen ganger ble (i helt absurde tilfeller av mennesker). Alenemødre er like mye verdt, enn andre. En må ikke være så fordomsfull Sååe..Men det var gjerne ikke det du mente kanskje? Anonymous poster hash: 6b8e8...fdf Hadde du giddet å lest hovedinnlegget mitt isteden for bare overskriften, så hadde du forstått hva jeg mente. Ikke verre enn det gitt... Anonymous poster hash: 3e9e3...de4 Jo, jeg gjorde det. Men det sko stått noe som"hvordan klarer dere alene mødre...?" Men samme det, man kommer visst ikke langt med humor. Anonymous poster hash: 6b8e8...fdf
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #25 Skrevet 21. august 2014 Jenter, dere ser jo at dette er et troll! Anonymous poster hash: ba705...017
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå