Gå til innhold

Dere som driver med håndarbeid, hva driver dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva gjøre dere med prosjektene etter at dere er ferdige?

Anonymous poster hash: 86013...c58

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er snart ferdig med en julekalender - regner med at den blir brukt til jul i mange år framover :)

Anonymous poster hash: 90f0f...1fb
Skrevet

Strikker og hekler klær. Gir bort i gaver til familie og venner.  :)

Anonymous poster hash: 9a587...f28
Skrevet

Broderi og strikking

Anonymous poster hash: 41fa9...b00

Skrevet

jeg strikker, hekler og broderer :) ferdige prosjekter gies bort i gaver eller de selges fra hobbysiden min på facebook. Nå som jeg har fått barn selv (tvillinger januar 2014), så kan jeg endelig strikke til eget bruk. 

Skrevet

Strikker og hekler. Evig nok med å holde familien as med ullklær og ullsokker så lite gies bort. Selger gjør jeg aldri.

Skrevet

Strikker diverse til toåringen.

Anonymous poster hash: da606...061

Skrevet

Strikker, for det meste. Det meste på "bestilling" fra familien, noen til meg selv, og når jeg ikke har noen større prosjekter på gang, så strikker jeg sokker bare for å ha et håndarbeid. De sokkene får alltid bein å gå på (Guuuud, jeg er morsom!), for de putter jeg med som ekstragave til noen, gir bort til noen som har gjort noe for meg istedenfor ei flaske vin osv. 

Skrevet

Strikker og hekler. Jeg gir bort til venner og familie. 

Anonymous poster hash: b8031...acb
Skrevet

Strikker babytøy. I rette alderen for at venner presser ut barn om hverandre :)

Skrevet

Heklet babytepper og sitteunderlag osv som jeg tover og nålefilter. Vil gjerne lære meg å strikke og å sy!;)

Anonymous poster hash: 81503...703

Skrevet

Strikker. Gir bort til venner og familie, pluss at jeg forsyner familien med varme klær gjennom vinteren. Elsker å strikke til babyer :)

Anonymous poster hash: 3af02...37d

Skrevet

jeg strikker et ullteppe til babyen vår nå. Hehe det eneste jeg kan å strikke er skjerf, lue, pledd og sitteunderlag :P 

Men, tenkte jeg skulle prøve å sy noe til han, evnt kose dyr eller noe før han kommer :) 

Skrevet

Strikker. Litt forskjellig, noe til meg selv, noe babytøy, noe på bestilling, og strikker innimellom modeller til en garnbutikk. Men strikker mest i vinterhalvåret.

Leker med tanken på å prøve å lage et par jakker jeg har i hodet, men ikke finner lignende med mønster noe sted. Får se hvor tøff jeg er, tror jeg trenger litt hjelp for å få det til.

Har planer om å lære meg mer hekling, så det blir muligens et vinterprosjekt.

Har lyst å lære meg å lage kniplinger eller nuppereller (eller hva det heter).

Anonymous poster hash: 1a3c0...041
Skrevet

Hekler :-) Nå har jeg pannebånd på en pinne, lue på en annen pinne og fullførte et teppe til barselsgave:-)

Anonymous poster hash: 019c8...a8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...