Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Formen er bånn, men jeg burde ha gjort noe husarbeid før barna kommer hjem..

 

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fri, leverte i bhg for å bruke dagen på å rydde og vaske.. Har fått rydda litt, men er helt daff :P

Skrevet

Har handlet for helgen og gjort husarbeid, så nå skal jeg slappe av før jeg skal trene. Etter det skal ejg rydde utenfor..

 

 

 

 

 

Må ikek tro at jeg er like effektiv hver dag, men skal være alene med ungene i helga, og det er meldt veldig stygt vær, så rydder derfor ute (utemøbler, grill osv) i dag. :P



Anonymous poster hash: 75641...6b1
Skrevet

Skal på møte med saksbehandleren min på NAV. Er kjempenervøs og har så sterk angst at jeg kaster opp. Grusomt å ha det slik.



Anonymous poster hash: ae2fa...b6f
Skrevet

Nyfødt baby, så det blir vel mest amming i hele dag....og natt



Anonymous poster hash: 856ef...fa2
Skrevet

Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer ;) Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene...

Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge.

Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv ;)

Skrevet

Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer ;) Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene...

Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge.

Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv ;)

Ohoi, her var det noen artige påstander. Stryke klær og sløve var vel det jeg prøvde å si :D

Skrevet

Jeg og en venninne skal på 6 dagers husmorferie til New York i dag vi :D

Skrevet

Her er det feber så jeg og lillegutt koser oss hjemme. Nettopp våknet fra første dupp

Skrevet

Skal på møte med saksbehandleren min på NAV. Er kjempenervøs og har så sterk angst at jeg kaster opp. Grusomt å ha det slik. Anonymous poster hash: ae2fa...b6f

Huff, føler med deg. Jeg skal også men neste mnd, gruer meg. Men det skal nok gå bra skal du se, det gjør det alltid. En stor klem til deg. Lykke til.

 

Anonymous poster hash: 4c46f...d48

Skrevet

Jeg jobber 12-20 i dag, så jeg skal på jobb.

 

Er skikkelig dårlig i dag da, så nå har jeg tatt masse smertestillende og sitter å håper det blir bedre snart (revmatisme). Blir uansett en tung dag på jobb i dag...



Anonymous poster hash: 6f07a...cce
Skrevet

Her blir det vel å pakke fødebage😀

 

Anonymous poster hash: c681e...ca0

Skrevet

Det skal jeg og, hehe.

Pakket toalettsaker i natt etter å endelig fått fingeren ut. Så i dag blir klær pakket og kanskje jeg finner en ok bag å ha det i også ;)

 

Ellers skal jeg sløve litt frem til fysioterapi-timen min og etter det regner jeg med å holde meg veldig i ro.

Men planen er å få vasket babyklærne og brette de.

Skrevet

Skal sortere vinterklær, finne ut hvor mye vi har som fortsatt passer og hva vi må kjøpe mer av. :)

Og se gjennom babyklær og pakke en eske til søsteren min som skal bli mamma snart. :hjerte:

Også kanskje gå en tur hvis det ikke blir regn. :P



Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Skrevet

Tja, gå en tur kanskje? Har akkurat stått opp så har ikke lagt noen planer ennå. Vi har fortsatt ferie her i huset og det var min tur til å sove lenge :)

Skrevet

Venter på fødsel, termindato om tre dager.

 

Anonymous poster hash: 886e5...fc4

Skrevet

Jeg er på jobb frem til 15.30, da skal jeg hente minsten i bhg og midterste på sfo. Så skal jeg hjem å lage middag, hive i ungene noe mat, og kjøre eldste på fotballkamp. Når jeg kommer hjem igjen derfira rundt kl 19 skal jeg trene en halvtime før jeg setter meg til å lese 2 kapitler i boka mi og så skriver en oppgave som skulle vært levert i helga...



Anonymous poster hash: 85179...9e0
Skrevet

Formen er bånn, men jeg burde ha gjort noe husarbeid før barna kommer hjem..

 

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

 

Lage middag, støvsuge. Mate, bysse, bære, skifte bleier, hente sur 5-åring i barnehagen, vaske klær sikkert, og så legge begge ungene. Så skal jeg sikkert gjøre mer husarbeid. Som alltid. Er jeg heldig får jeg legge meg i fred uten å bli tafsa på. 

 

Anonymous poster hash: 9a2e0...d5d

Skrevet

Tok kosedag med gutta mine:-) De sovner snart til dupp, så da skal jeg kose meg med en bok og kaffe!

 

Senere i dag skal jeg handle bursdagsgaver, kle på meg treningstøyet og løpe min faste runde på 5 km.

 

Anonymous poster hash: 8beee...6a6

Skrevet

Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer ;) Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene...

Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge.

Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv ;)

 

Dæven! Har du så store klør at de må strykes...

Skrevet

Hjemme med sykt barn som klarer seg ganske bra selv, så det blir brødbaking, knekkebrødbaking, kaffedrikking, litt husarbeide, ta unna en god runde med klesvask før vi henter minstemann i bhg. 

Trene gjør jeg etter ungene har lagt seg.

Skrevet

Ikke mye, regner som bare det her. leker og koser oss masse inne :) med mat, film og masse lek med lille gutten vår :)

Skrevet (endret)

 

 

Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer ;) Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene...

Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge.

Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv ;)

Dæven! Har du så store klør at de må strykes...
Ja, det holder ikke med lett filing her... :D Endret av Modesty Blaise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...