Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Formen er bånn, men jeg burde ha gjort noe husarbeid før barna kommer hjem.. Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Bustetroll Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Har fri, leverte i bhg for å bruke dagen på å rydde og vaske.. Har fått rydda litt, men er helt daff
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #3 Skrevet 21. august 2014 Har handlet for helgen og gjort husarbeid, så nå skal jeg slappe av før jeg skal trene. Etter det skal ejg rydde utenfor.. Må ikek tro at jeg er like effektiv hver dag, men skal være alene med ungene i helga, og det er meldt veldig stygt vær, så rydder derfor ute (utemøbler, grill osv) i dag. Anonymous poster hash: 75641...6b1
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #4 Skrevet 21. august 2014 Skal på møte med saksbehandleren min på NAV. Er kjempenervøs og har så sterk angst at jeg kaster opp. Grusomt å ha det slik. Anonymous poster hash: ae2fa...b6f
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #5 Skrevet 21. august 2014 Nyfødt baby, så det blir vel mest amming i hele dag....og natt Anonymous poster hash: 856ef...fa2
Modesty Blaise. Skrevet 21. august 2014 #6 Skrevet 21. august 2014 Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene... Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge. Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv
Modesty Blaise. Skrevet 21. august 2014 #7 Skrevet 21. august 2014 Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene... Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge. Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv Ohoi, her var det noen artige påstander. Stryke klær og sløve var vel det jeg prøvde å si
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 21. august 2014 #8 Skrevet 21. august 2014 Jeg og en venninne skal på 6 dagers husmorferie til New York i dag vi
junimamma81 Skrevet 21. august 2014 #9 Skrevet 21. august 2014 Her er det feber så jeg og lillegutt koser oss hjemme. Nettopp våknet fra første dupp
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #10 Skrevet 21. august 2014 Skal på møte med saksbehandleren min på NAV. Er kjempenervøs og har så sterk angst at jeg kaster opp. Grusomt å ha det slik. Anonymous poster hash: ae2fa...b6f Huff, føler med deg. Jeg skal også men neste mnd, gruer meg. Men det skal nok gå bra skal du se, det gjør det alltid. En stor klem til deg. Lykke til. Anonymous poster hash: 4c46f...d48
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #11 Skrevet 21. august 2014 Jeg jobber 12-20 i dag, så jeg skal på jobb. Er skikkelig dårlig i dag da, så nå har jeg tatt masse smertestillende og sitter å håper det blir bedre snart (revmatisme). Blir uansett en tung dag på jobb i dag... Anonymous poster hash: 6f07a...cce
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #12 Skrevet 21. august 2014 Her blir det vel å pakke fødebage😀 Anonymous poster hash: c681e...ca0
Tipptopp Skrevet 21. august 2014 #13 Skrevet 21. august 2014 Det skal jeg og, hehe. Pakket toalettsaker i natt etter å endelig fått fingeren ut. Så i dag blir klær pakket og kanskje jeg finner en ok bag å ha det i også Ellers skal jeg sløve litt frem til fysioterapi-timen min og etter det regner jeg med å holde meg veldig i ro. Men planen er å få vasket babyklærne og brette de.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #14 Skrevet 21. august 2014 Skal sortere vinterklær, finne ut hvor mye vi har som fortsatt passer og hva vi må kjøpe mer av. Og se gjennom babyklær og pakke en eske til søsteren min som skal bli mamma snart. Også kanskje gå en tur hvis det ikke blir regn. Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Major HotLips Houlihan Skrevet 21. august 2014 #15 Skrevet 21. august 2014 Tja, gå en tur kanskje? Har akkurat stått opp så har ikke lagt noen planer ennå. Vi har fortsatt ferie her i huset og det var min tur til å sove lenge
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #16 Skrevet 21. august 2014 Venter på fødsel, termindato om tre dager. Anonymous poster hash: 886e5...fc4
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #19 Skrevet 21. august 2014 Jeg er på jobb frem til 15.30, da skal jeg hente minsten i bhg og midterste på sfo. Så skal jeg hjem å lage middag, hive i ungene noe mat, og kjøre eldste på fotballkamp. Når jeg kommer hjem igjen derfira rundt kl 19 skal jeg trene en halvtime før jeg setter meg til å lese 2 kapitler i boka mi og så skriver en oppgave som skulle vært levert i helga... Anonymous poster hash: 85179...9e0
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #20 Skrevet 21. august 2014 Formen er bånn, men jeg burde ha gjort noe husarbeid før barna kommer hjem.. Anonymous poster hash: b0d20...b3c Lage middag, støvsuge. Mate, bysse, bære, skifte bleier, hente sur 5-åring i barnehagen, vaske klær sikkert, og så legge begge ungene. Så skal jeg sikkert gjøre mer husarbeid. Som alltid. Er jeg heldig får jeg legge meg i fred uten å bli tafsa på. Anonymous poster hash: 9a2e0...d5d
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #21 Skrevet 21. august 2014 Tok kosedag med gutta mine:-) De sovner snart til dupp, så da skal jeg kose meg med en bok og kaffe! Senere i dag skal jeg handle bursdagsgaver, kle på meg treningstøyet og løpe min faste runde på 5 km. Anonymous poster hash: 8beee...6a6
frk Nilsen Skrevet 21. august 2014 #22 Skrevet 21. august 2014 Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene... Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge. Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv Dæven! Har du så store klør at de må strykes...
frk Nilsen Skrevet 21. august 2014 #23 Skrevet 21. august 2014 Hjemme med sykt barn som klarer seg ganske bra selv, så det blir brødbaking, knekkebrødbaking, kaffedrikking, litt husarbeide, ta unna en god runde med klesvask før vi henter minstemann i bhg. Trene gjør jeg etter ungene har lagt seg.
Elskerhøsten2014 Skrevet 21. august 2014 #24 Skrevet 21. august 2014 Ikke mye, regner som bare det her. leker og koser oss masse inne med mat, film og masse lek med lille gutten vår
Modesty Blaise. Skrevet 21. august 2014 #25 Skrevet 21. august 2014 (endret) Sitte hjemme og vente på at barnehagen ringer Det er dag 3 av tilvending i dag, så da skal knøttebøtt få prøvd seg litt alene... Har en plan om å jobbe litt, stryke litt klør osv. Men vi får se hva jeg gidder, dette er første gangen på et år jeg har huset for meg selv så lenge. Mulig det blir sløsing på sofaen og søppel på tv Dæven! Har du så store klør at de må strykes...Ja, det holder ikke med lett filing her... Endret 21. august 2014 av Modesty Blaise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå