Gå til innhold

Fødsel 3 ift til de to andre...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er livredd for å føde.. Har født to barn som gikk kjempefint. Jeg forstår ikke hvorfor jeg er så redd, men det er jeg altså.

 

Jeg er nok litt kontrollfrik over egen kropp og desto mer redd for smerte... Mine to forrige fødsler var uten smertestillende, bare noe spray da de klippet på første. Jeg vil helst ikke ha smertestillende, fordi jeg må kjenne hvordan kroppen oppfører seg.

 

Har noen erfaring med fødsel 3 ift de to andre?

Jeg har veldig lange fødsler, 24t og 20t. Kroppen bruker mesteparten av tiden på å komme til 4 cm, fra 4 cm til barnet var ute har det tatt 2t og 45min

 

 

 

Anonymous poster hash: 31813...d07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde styrtfødsel med nr 2 og han var ute på 1,5timer, raknet og ble klippet. Med nr 3 tok det i underkant av 3 timer, ikke et sting. Beste fødselen :) 



Anonymous poster hash: 00464...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...