Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 fødte for 4 mnd siden, og er gravid igjeeen, ca 10 uker.. Alle kiloene forsvant mer el mindre etter fødsel, men magen er dissete og ekkel. + har spist noe usunt i sommer. Blir KVALM når gubben tar på magen eller i nærheten, hele kroppen kjennes ekkel ut.. Noen som også har det sånn? Anonymous poster hash: ec1f7...108
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Men kjære vene. Kroppen trenger tid til å "bounce back" etter fødsel. Den har brukt 9 mnd på å strekke seg utover, så da bruker den vel minst like lang tid å trekke seg tilbake. Kroppen din er magisk som lager barn, og slutt å vær så streng med deg selv! Anonymous poster hash: 0bb1b...ee1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå