Gå til innhold

Ukomfortabel i egen kropp


Anbefalte innlegg

Skrevet

fødte for 4 mnd siden, og er gravid igjeeen, ca 10 uker.. Alle kiloene forsvant mer el mindre etter fødsel, men magen er dissete og ekkel. + har spist noe usunt i sommer. Blir KVALM når gubben tar på magen eller i nærheten, hele kroppen kjennes ekkel ut.. :( Noen som også har det sånn? 



Anonymous poster hash: ec1f7...108
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men kjære vene. Kroppen trenger tid til å "bounce back" etter fødsel. Den har brukt 9 mnd på å strekke seg utover, så da bruker den vel minst like lang tid å trekke seg tilbake. 

 

Kroppen din er magisk som lager barn, og slutt å vær så streng med deg selv! 



Anonymous poster hash: 0bb1b...ee1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...