Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #1 Skrevet 21. august 2014 Hverdagen er i ferd med å ta helt piffen fra meg her. Jeg jobber dagtid, har en mann som jobber dagtid /studerer og jobber flere kvelder hver uke. Ungene går på aktiviteter resterende kvelder i uka. Det er ingen rom for å være litt spontan. I tillegg veier jeg litt for mye og jobber med å gå ned. Loggført alt jeg spiser, men vekta har ikke rikket seg et gram. Prøver å trene når jeg er hjemme, men blir ofte avbrutt av en unge som ikke får sove osv. Rutinene hjemme er egentlig bra, vi legger alt klart kvelden før og jeg rydder kjøkken osv slik at dagen etter får en god start. Jeg er ganske alene om dette, om jeg en kveld ikke gjør det, så er det ingen andre som gjør det heller. Prøver å spare penger, men så ramler det inn uforutsette regninger stadig (har et hus). Denne konstante kjedelige hverdagen tar helt piffen fra meg. Jeg vet jeg burde være overlykkelig og takknemlig som har jobb, et sted å bo, mat og klær. Men jeg klarer ikke. Litt for litt hver dag lukker jeg meg mer og mer inne. Jeg danser rundt som en robot og blir også følelsesmessig som en robot. All lyst er borte, har bare lyst til å sove når jeg har ledig tid. Jeg trenger noen tips til hvordan jeg skal snu dette. Anonymous poster hash: c990e...f5a
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #2 Skrevet 21. august 2014 Du er ikke alene. Har det akkurat som deg. Henger med på tråden i håp om å få noen gode tips:-) Anonymous poster hash: 1ba15...2ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå